Monday, January 5, 2015

Biskut Julie’s Hershey’s Terbaru Yang Menarik Hati

Hi Korang,


si tamak ni memang tau, semua mau angkut

Biskut.. siapa yang tak suka kan? Lebih-lebih lagi kalau perisa coklat haruslah boleh sental 2-3 paket sekaligus. Itu baru perisa coklat biasa, cuba kalau coklat Hershey’s tu di jadikan biskut plak. Haruslah meletup-letup di dalam mulut bak kata Chef Joe yang Masterchef tu kan.



Itulah aku dah rasa sendiri hari tuh di media launch biskut Julie’s Hershey’s ni di Dal.Komm Coffee Damansara Uptown. Sedap wei makan kat situ.


nasib baik kenal diorang ni semua, so tak delah segan

Sebab aku sampai yang paling lambat sekali so tak banyak gambar yang aku dapat snap, itulah sape suruh lambat lagi kan. Event kat 11.30am registration, aku plak 11.50am baru kuar rumah. Hehehhe nasib baik Ahad so pecut 100m laju lah masa drive tuh.

Meh some info mengenai kolaborasi Julie’s dan The Hershey Company ye



Perfect Food Manufacturing Malaysia Sdn Bhd (Julie’s) – Pengusaha biskut terkemuka Malaysia dan pengeluar biskut Julie’s telah dipilih oleh The Hershey Company (Hershey) untuk kolaborasi terbaru, yang telah dilancarkan di Malaysia dalam bulan Oktober 2014 sebelum berkembang ke seluruh Asia.

Mr Martin ni, bahasa melayu dia power tau

“Kami amat teruja dengan kerjasama terbaru bersama Hershey” kata Encik Martin Ang, Pengarah Perfect Food Manufacturing. “Kedua-dua jenama ini telah dibina atas cita-cita dan nilai yang sama dan saya percaya ia adalah asas yang mementeraikan kerjasama kami”.

Beliau menambah, “Selepas beberapa bulan percubaan dan persediaan, kami amat bangga untuk mendedahkan produk daripada hasil kerja keras kami – biskut Julie’s Hershey’s terbaru. Terdapat dalam 6 varian, setiap biskut membawa rasa yang tersendiri. Pelancaran kami menandakan permulaan kejayaan usaha Julie’s dan Hershey’


diorang yang comel belaka, k ella, Rane dan Ayue

Apple Crumble Bingsu - sedap wei

laki aku bukan suka dengan bingsu ni, sedap

makan sambil borak, cam ni la jadinya

Seronok ko dapat makan biskut Julie’s Hershey’s free flow ni. Amik je kat buffet table kat belakang ni. Sambil tu jugak ada Q&A Session untuk ktorang, terus dapat hadiah on the spot tau.


Yang bertambah lagi special, ktorang dihadiahkan jugak hadiah istimewa daripada Julie’s. Ermm berbalut lagi ni so tak taulah apa dalamnya.







Keenam-enam varisi biskut Julie’s Hershey’s telah tersedia di semua pasar raya besar dan pasar raya terkemuka. Produk ini akan dilancarkan secara berperingkat-peringkat di seluruh Asia dan seluruh Negara ASEAN, Taiwan dan Mongolia pada awal 2015.


Kalau di Malaysia ni harganya hanya RM7.90 but negara lain tak sure plak ye

Untuk maklumat lanjut, sila layari www.julies.com.my

7 comments :

Nuriesya Nadia said...

Wahh ! Menarikkk je.

lieyalatif said...

gileeee bestnye cik lily...enjoy semua dpt makan sedap2..akak ade gak tgk biskut ni tapi tak penah try lagi...tgk blog ciklily mmg buat akak teliur...leh cube la pas ni heheeheh

hepi new year n salam maulidur rasul ....

Mar Mansor said...

banyak juga produk yang akan dikeluarkan tu..bestlah dapat merasa..

Inani Hazwani said...

mengancam betul apple cramble bingsuu tu :D nak cari lahh biskut ni. hehehe :D

budakbandunglaici said...

wow sedapnya biskut tu.. kena pergi cari ni

aksarafendi said...

tengok gambor je dah rsa kesedapannya tuh..

hazman fadzil said...

whoaaa....menarik jer biskut nie....boleh beli untuk minum petang nanti laaa