Thursday, January 22, 2015

Makan Choco Rice Dari WAHDAH Delight, Sedapppp

Hi Korang,

Memacam plak pemanis mulut yang berada di pasaran.


Terbaru ni Choco Rice plak. Aku menda pelik-pelik ni mesti nak cuba kan. Tak pernah makan seumur hidup beras coklat ni hahahahhahaa

Aku dapat merasa Choco Rice keluaran dari WAHDAH Delight. Biasalah sebaran promosi daripada kengkawan so of courselah teringin nak cuba.


Inilah dia Choco Rice

Ianya merupakan bertih beras yang dilapis oleh coklat. Ala korang tengok lah gambar kat atas tu mesti paham punya. Jom makan! Eh wei mana boleh makan cam tu, tercabut gigi k. Ni aku terangkan ek..

Cara-cara penyediaan choco rice: 

- Masukkan air panas di dalam bekas


- Rendam Choco Rice di dalam bekas berisi air panas
- Biarkan Choco Rice selama 5 minit sehingga coklat cair


- Sedia untuk dimakan!



Yum yum.. aku makan gituh je. Walaupun ramai yang rekemen makan sapu kat atas roti tapi aku tetap setia makan cam tu gak. Sebab sedap tuh, tak yah nak buang masa nak pi cari roti bagai. 

Di antara keistimewaan produk WAHDAH Delight:

- Produk baru yang menggegarkan pasaran online
- Keenakan yang tiada tandingan
- Pembelian berulang
- Permintaan tinggi

WAHDAH Delight sedang mencari Rakan Niaga di seluruh Malaysia bagi penjualan Choco Rice.

So, boleh lah korang tolong viralkan bisnes WAHDAH Delight ni ek. Biar satu Malaysia tahu tentang kehebatan produk diorang ni.


Ni aku sambung citer lagi keistimewaan menjadi rakan niaga WAHDAH Delight:

- Setiap rakan niaga akan diberikan no. id tersendiri
- PERCUMA bahan promosi bagi Rakan Niaga yang AKTIF
- Maklumat anda akan disiarkan di majalah, media dan setiap medium pemasaran kami
- Mendapat hadiah bulanan / tahunan yang menarik bagi Rakan Niaga yang PALING TINGGI JUALAN
- Akan dibimbing cara-cara pemasaran dan bagaimana untuk melariskan produk
- Pertanyaan tanpa had

Best kan benefit menjadi agent or stokis WAHDAH Delight? 

Serba serbi untunglah.. Itu dapat ini dapat.

WAHDAH Delight sedang melancarkan

PROMOSI SET COMBO CHOCO RICE

dengan harga RM28 / 3 jar (berlainan saiz). 
Harga telah termasuk dengan penghantaran.
Promosi sah pada 17 Jan - 31 Jan 2015.

CEPAT CEPAT GRAB OFFER GILA MURAH NI!

Bukan selalu tau WAHDAH Delight buat promo macam ni.


Untuk info lebih lanjut, boleh tengok website dibawah:


Instagram : 


Laman Web : 

Hotline : 016 – 772 4594

10 comments :

Amanda Suria said...

Nampak macam sedap je....SA pun x reveal lagi...hehehe...

Siti Rohaida Yusof said...

sedap makan macam tu je..tak payah roti bagai..baru best.

Myra Jay said...

Nampak macam sedap..
Penah tengok kekawan syer kat FB tapi tak penah mkn lg

- zuriey - said...

sedapnya tengok coklat dia,, menggiurkan

AMIIZAA said...

salams lily, wahhhhh nampak sedapppp:) nampak tak pekat sgt...

Irna Nurasikin said...

assalam...saya blogwalking di sini...suka baca blog sis..menarik..

cari saya di sini...www.eirna-nurasikin.blogspot.com

Saljiah Zafirah said...

macam sedap jew..hihi

Wanie Samani said...

tempting pulak tgk cokelat tu...!

hazman fadzil said...

Perghh....geram pulak tengok chocolate rice banyak2 nie...jap lagi nak pegi order laaa

nanieybarnieylurviey said...

Sedapnye..

Mcm menarik nih nk tmbh duit lebih..