Tuesday, June 25, 2013

Samsung ‘Get-To-Know’ Bloggers Gathering

Hi Korang,

Dalam sibuk kesana kemari dengan food review, sempat gak aku attend Samsung ‘Get-To-Know’ Bloggers Party ni. Event di adakan dekat The Pool, Jalan Ampang. Nasib baik dah tau tempat, kalau tak sesat ooo



Aku di antara bloggers yang sampai awal, so lepas registration dengan dapat gelang thumbdrive Samsung, thanks Yuki tau terus aku ke Photo Booth yang telah disediakan ni.








Nasib baik ada Yana, Kidd, Hazman dan Issac masa tu, so bercamwhoring sakan lah. Props plak cantik-cantik dan cute-cute. Ok bergambar sakan coz orang belum ramai lagi, sudahnya melambak-melambak gambar ktorg ni.



Masuk kat area dalam The Pool ni, memang cantik set-upnya semuanya mengikut warna logo Samsung, biru dan putih lah. Sementara nak tunggu orang lain sampai, ktorg lepak-lepak kat dalam sambil bercamwhoring lagi.


Event start dalam kul 8.15malam cam tu, MC malam tu DJ Linora, seksi tau dia dan cantik. As usual tukang host Mr Donovan Chan kasi some speech sket. 


Kemudian ktorg diperkenalkan orang kuat Samsung Malaysias Brand Managers, dari team mobile phone, notebook, electronic appliances, camera dan memacam lagi, ada yang aku kenal coz selalu jumpa kat event kan.


Cam biasa, ada sket presentation dari diorg punya Social Media team yang memperkenalkan ktiorg beberapa campaign Samsung yang quite innovative aku rasa.



Abis tu makan lah kan, yeah makan sampai kenyang. Sedap gak makanan yang di hidangkan mushroom soup dia pekat sungguh tapi lazat.


Kemudian ada aktiviti Samsung TecTiles dengan menggunakan NFC enabled phone. Ktorg ni kena guna NFC untuk downloas Samsung TecTiles Android app, dengan cara ON kan NFC dalam smartphone memasing dan just tap je phone tu kat 5 poster yang ada di serata club ni

So ktorg kena sampaikan 2 daripada 5 message yang terdapat di setiap poster tuh so dapatlah hadiah sticker TecTiles ni. Aku dapat ape? Langsung tak la coz aku dah ade kat umah hehehhe, dapat masa pi S4 workshop hari tuh.

Aku tak tunggu sampai abis tu event coz takut nak balik Bangi sengsorang memalam kan. Eh, keselamatan mesti kena jaga kang jadi apa-apa aku gak yang susah kan.


Anyway, terima kasih Don, Yuki and Manoah Consulting dan juga Samsung Malaysia for this special event. Dapat gak aku kenal diorg ni dengan lebih rapat lagi, mana tau kot-kot ada projek baik daripada diorg ni kan.



Apa-apa pun I enjoyed camwhoring that night! Hehehhe


p/s : Don, silalah bagi aku camera Samsung untuk direview ye, tengoklah gambo aku semua kureng kan...Kalau kasi terus pun lagi syiok kan. hahahahaaha





4 comments :

Myvitrd said...

wah bro hazman diapik dengan rapat tu.. :-) dah lama tak join mana-mana event ni..

maszull said...

assalamualaikum CLP...wah bestnya dpt pergi banyak event...:)

Admin said...

Perghh bestnya gathering ehhh ... tak kesempatan lagi nak jumpa2 mana2 blogger, cuma Eqbalzack je yang sudi melawat kat ujung ceruk ni.

Jauh sangat duduk, susah bebenor nak gi pun... haishhh....

www.hasrulhassan.com

hazman aka species1980 said...

Hurmmm...sungguh bijak la beb....harap2x DON kasi kamera baru pulak kan....