Monday, June 24, 2013

Senaman Muka Di Pagi Isnin

Hi Korang,

Pepagi hari isnin yang berjerebu ni, meh aku hidangkan kat korang sesuatu yang pasti membuatkan korang suka

jeng jeng jeng

Ini dia senaman mata untuk tegang kulit di area mata tu ek



Hah, senangkan

Korang cuba tahan dari mata mengantuk dari terlelap. Itu je. Dengan senaman ni, bahagian area mata korang tu akan dapat ditegangkan. 

Itu je

Anyway,

Happy Monday Blues korang


p/s : comel kan, amoi yang demo ni. Aku yang paksa dia buat hehehe. Amoi cantik jangan marah ye..



3 comments :

Amanda Suria said...

Erk...mcm tu eh..tp SA buat makin ngantuk...acaner..haha..

YaNa Yassin said...

Hihihi, comel jerk... pepagi isnin nie memang malas sungguh. Ngantuksss jer.

hazman aka species1980 said...

Amoii.... boleh tahan jugak mata dia tu....galak je nampak...hehehehe