Thursday, December 18, 2014

Bazaar 'Markets14' by Jaya One… Jom Shopping!

Hi Korang,

Hujung tahun, of course ramai yang koceknya berkaching-kaching sebab dapat bonus year end. Aku? Ermm mana boleh cakap hehehhehe

Dah tu apa lagi, selain daripada menyimpan sket moh lah kita bershopping untuk me’reward’kan diri sendiri yang penat bekerja selama ni.


Ok ada bazaar iaitu ‘Markets14’ anjuran Jaya One, kembali tidak lama lagi. 

Bertempat di The School, Jaya One pada 20 Disember 2014 dari pukul 11 pagi hingga 9 malam. Sesuai untuk mereka yang celebrate Christmas untuk shopping last minute. 

Ermmm semua ada katanya



Lebih daripada 60 vendor yang mengambil bahagian di dalam bazaar ‘Markets14’ ni yang terdiri daripada trendy apparels, scrumptious food, homemade paraphernalia dan siap ada persembahan lagi plak. Ada juga jam session dari Academy of Rock yang merupakan salah satu tenant di The School.


Kali ini, Markets 14 akan memperkenalkan satu slot Special Sales Hours, dimana para pengunjung boleh mendapatkan harga istimewa daripada vendor yang terpilih pada waktu itu. Bukan itu sahaja, 1,200 pengunjung pertama juga akan mendapat goodies bags yang penuh dengan produk dan voucher membeli belah.

Ada lagi ni, para penggunjung boleh menajamkan kreativiti mereka Di Photo Corner, dan pemenang bertuah akan memenangi Xiaomi smartphone.


Untuk maklumat lanjut mengenai Markets 14, sila layari laman Facebook di www.facebook.com/themrkts

Ok ok jangan lupa bawak beg plastic sendiri ek, kan Saturday no plastic bag day...



4 comments :

Nuriesya Nadia said...

Jom Shopping !!!

lieyalatif said...

menarik ni ciklily...skrang ni mmg musim org buat bazar mcm ni kan..artis ramai gak yg buat mcm nie...seronok pergi sebab semua bawah satu bumbung....

AMIIZAA@Mieja said...

salams lily,

wah bestnya ...mcm2 ada....:)

Unknown said...

untung la ade bonus hujung tahun, ktorg ni dok tangguh2, mcm2 alasan.. entah bila agaknya.. jgn takde sudah. sobs