Monday, December 29, 2014

#Mood Blogging Kat Mana

Hi Korang,


Mood kat mana, awak awak kat mana (yeaa)
Mood kat mana, awak awak kat mana (ditanya tanya lagi)
Mood kat mana, awak awak kat mana (yeaa)
Mood kat mana, awak awak kat mana (ditanya tanya lagi)
Mood kat mana, awak awak kat mana (ditanya)
Mood kat mana, awak awak kat mana (ditanya tanya lagi)
Mood kat mana, awak awak kat mana (yeaa)
Mood kat mana, awak awak kat mana (ditanya tanya lagi)

Mood kat mana, awak awak kat mana
Asyik mood kat mana padahal ko yang malas
Awak sudah kenapa sikit sikit cakap tak de masa
Nanti hilang idea baru padan muka

Makan apa? Event Di mana? Ku selalu ditanya
Kau ni dah kenapa? Buat jelah entry
Ini bukan namanya manja
Rasa nak luku kepala dibuatnya

Mood kat mana, awak awak kat mana
Aku di dalam laptop ni, saje tunggu ko bukak
Tak suka aku tak paksa, jangan ko cakap tak de masa
Kau bukan newbie lagi, blogger otai dah pun tau tak

p/s : pinjam lagu Taufik Batisah ni kejap ek


Seriously mood blogging dah kelaut dah ni. Maklumlah hujung tahun kan, asyik berjalan bercuti merata tempat. Dengan plak berita banjir seluruh negara dan kehilangan pesawat Air Asia QZ8501 lagi. 

Sedih memang sedih tapi kena cari jugak mood berblogging ni ek

Mojoo dah tak de ni…..

pics : credit to google.com

7 comments :

Nuriesya Nadia said...

Cari jangan tak cari , padahal dekat sini pun mood tak berapa cantik. T_T

hazman fadzil said...

alahai.....faktor situasi sekeliling pun mempengaruhi jugak kan....slow2 carilah masa yea....aku nak gak dengar kisah percutian romantika di Langkawi aritu...hihihi

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

amik mood ..amik mood!!

eyriqazz said...

terkena sindrom kenadotan ni

Nur Inani said...

bila mood ke laut apa pu tak tahu nak tulis kann. hiksss :D

aKSARAfENDI said...

nak baca story holiday byak2..

Amanda Suria said...

SA pun sama..mood ke laut dh...