Friday, December 19, 2014

GAMBAR | Banjir Gelombang Kedua Di Kelantan 2014

Hi Korang,


Quick entry, letak gambar je ni

Keadaan banjir di sebahagian kawasan di Kelantan. Gambar yang aku dapat ni dari Whatsapp kengkawan aku ni. Tak sure daerah mana tapi dekat-dekat Rantau Panjang ni lah.














Ermm takutlah kalau menda-menda ni berlaku kat tempat kita ek.

Kepada mereka-mereka yang duduk di kawasan yang senantiasa setiap tahun di naiki air bah so berwaspada ni. Packing siap-siap barang-barang penting yang perlu di bawa ke pusat pemindahan banjir nanti. 

Tapi tak yah nak bawak semua barang, selamatkan nyawa dulu baru fikirkan harta benda ek.


4 comments :

eynda said...

Kesian kan... semoga urusan mereka dipermudahkan... cepat la surut banjir....

hazman fadzil said...

Mak aihh.... teruk jugak nie....semoga mereka dipermudahkan urusan untuk menghadapi situasi sebegini

siti alfakhishah aman said...

nasiblah sepupu sempat balik ke johor.. kalau tak memang kena hadap jugak banjir ni..

Amanda Suria said...

kesian betul kan...SA x leh tgok la..even x pernah terjadi..tp SA rasa sengsara diorang...