Wednesday, October 4, 2017

Syampu Teh Hijau FOLLOW ME

Hi Korang,

Kak lily ni tak de berapa masalah dengan rambut cuma satu je masalah iaitu malas nak cuci hahahahha.. nampak nau pemalasnya

As usual kak lily ni kan suka nak cuba-cuba produk rambut ni so dapatla cuba syampu Follow Me ni. Syampu FOLLOW ME Teh Hijau ini diperbaharui dengan wajah baharu yang dirumus khas dengan teh hijau dan ekstrak tumbuhan semula jadi, formulasi ini membantu menguatkan rambut dari akarnya dan meninggalkan rambut terasa lebih sihat dan mudah diurus.


Syampu Teh Hijau ini diperkaya dengan Vitamin C dan E untuk memberikan perlindungan kepada folikel rambut dan pada masa yang sama memastikan rambut anda sentiasa licin dan lembut. Polyphenol (iaitu sejenis sebatian semula jadi yang didapati dalam ekstrak Teh Hijau) membantu mengekalkan kulit kepala yang sihat: manakala gabungan pelbagai ekstrak tumbuhan semula jadi bersama antioksida yang banyak terdapat di dalam ekstrak Teh Hijau melindungi rambut daripada radikal bebas untuk mengukuhkan lagi akar rambut serta menggalakkan pertumbuhan rambut dan mencegah penipisan rambut. 


Kulit kepala yang bersih, bebas daripada kotoran, serpihan dan sebum memberi persekitaran lebih baik dalam menggalakkan pertumbuhan rambut; akan tetapi, dandanan rambut yang kerap dan penjagaan kebersihan diri yang kurang baik termasuk tidak mencuci rambut secara tetap boleh menyebabkan pembiakan bakteria yang seterusnya membawa kepada masalah kelemumur dan keguguran rambut. Tambahan pula, faktor persekitaran luaran termasuk keadaan cuaca yang panas dan lembap di Malaysia bukan sahaja memburukkan, malahan berpotensi mencetuskan siri masalah rambut seperti kulit kepala yang berminyak dan gatal, folikel tersumbat dan penipisan rambut. 

Didapati dalam 5 varian, Syampu Follow Me Teh Hijau termasuk 6-dalam-1, Anti-Kelumumur, Anti-Rambut Gugur, Lembut dan Licin dan juga Penjagaan Kulit Kepala. Di samping itu, terdapat juga dua varian perapi, iaitu Anti-Rambut Gugur dan Lembut dan Licin, kesemuanya mengandungi manfaat berikut untuk membantu menjaga serta menyihatkan rambut dan kulit kepala.

Follow Me Syampu Teh Hijau 6-dalam-1 

Direka khas dengan ekstrak Teh Hijau, Syampu 6-dalam-1 ini menawarkan 6 jenis penyelesaian kepada kulit kepala yang berbeza dalam hanya 1 syampu. Ia membantu menghilangkan bau kulit kepala, melegakan kegatalan kulit kepala, mengurangkan kelemumur, mencegah keguguran rambut, dan pada masa yang sama melicinkan rambut. Selain itu, ia memberi sensasi sejuk dan wangian segar kepada kulit kepala apabila digunakan. Sesuai untuk individu yang mempunyai kombinasi kulit kepala gatal, kelemumur, kulit kepala berminyak dan masalah keguguran rambut.

Follow Me Syampu Teh Hijau Anti-Kelumumur

Follow Me Syampu Teh Hijau Anti-Kelumumur yang dirumuskan dengan Teh Hijau dan ekstrak Rumpai Laut adalah sesuai untuk individu yang mempunyai masalah kulit kepala berkelemumur dan gatal. Ekstrak Teh Hijau mengandungi sifat antioksida yang boleh melindungi rambut dari radikal bebas, manakala ekstrak Rumput Laut dengan Komplek Pro-Tec pula membantu menghilangkan kepingan kelemumur yang longgar, menghilangkan sel-sel mati yang berlebihan pada kulit kepala dan mengurangkan kegatalan kulit kepala untuk rambut yang lebih sihat dan bebas kelemumur.

Follow Me Syampu Teh Hijau Penjagaan Kulit Kepala 

Ini adalah syampu penjagaan kulit kepala yang mempunyai gabungan ekstrak Teh Hijau dan Minyak Beran Beras. Ia membantu melindungi rambut dari kerosakan matahari, menormalkan kulit kepala berminyak, menyinarkan rambut dan menguatkan akar rambut untuk rambut yang sihat dan lebih mudah diurus. Ia sesuai untuk individu yang mempunyai kulit kepala berminyak dan mereka yang sering terdedah kepada pancaran matahari. 

Follow Me Syampu Teh Hijau Lembut & Licin + Follow Me Perapi Teh Hijau Lembut & Licin 

Dirumuskan dengan teh hijau dan ekstrak Sakura, Follow Me Syampu Teh Hijau Lembut & Licin membantu melembapkan dan menghidrat kulit kepala bagi memastikan rambut anda sentiasa licin, berseri dan bermaya semula. Untuk mendapatkan kesan lembapan maksimum, gunakannya bersama-sama dengan Perapi Lembut & Licin kerana ia membantu mengunci kelembapan dan nutrien penting untuk rambut. Ia sesuai terutamanya bagi mereka yang mempunyai rambut keriting, kering dengan hujung bercabang. 

Follow Me Syampu Anti-Rambut Gugur + Follow Me Perapi Anti-Rambut Gugur

Dirumuskan dengan teh hijau dan ekstrak biji anggur, Follow Me Syampu Anti-Rambut Gugur sesuai untuk individu yang mengalami masalah rambut gugur. Ekstrak Biji Anggur yang terkandung dalam syampu membantu mengurangkan keguguran rambut, menguatkan dan menggalakkan pertumbuhan rambut yang sihat. Untuk mendapatkan hasil yang optimum, gunakan dengan Perapi Anti-Rambut Gugur kerana ia menguatkan lagi setiap helai rambut, mengelakkan rambut bercabang dan penipisan rambut serta memastikan rambut anda sentiasa licin dan berkilat. 


Kedua-dua Syampu (320ml/650ml) dan perapi (320ml/650ml) Teh Hijau dengan formulasi perbaharu ini dijual pada harga RM 10.90 dan RM 18.90 setiap satu. Ia boleh didapati di kesemua pasar raya besar, pasar raya dan farmasi terpilih bermula September 2017. 









Kaki Bebel,

LILY

www.ciklilyputih.com

No comments :