Monday, August 21, 2017

Malaysia Day Hi Tea Di Royale Songket, Grand Bluewave Hotel Shah Alam

Hi Korang,


Dah ada plan ke masa Hari Malaysia 16hb September 2017 nanti ek.

Kalau tak kemana boleh ke Grand BlueWave Hotel Shah Alam (GBWHSA) kerana ada promosi baik punya sempena hari tersebut. 

“Malaysia is a country unlike any other: Full of promise and fragility. Its history, cultural and religious diversity make it a rich, compelling and surprising land” 

Haruslah promosi makan-makan lah..

Restoran Royale Songket Restaurant akan mengadakan promosi Hari Malaysia Hi-Tea bermula dari RM68.00 bagi orang dewasa, RM55.00 untuk warga emas dan RM35.00 untuk kanak-kanak. Hanya pada 16 September 2017, korang boleh menjamu selera kesemua juadah bermula dari jam 12.00 tengah hari hingga 4.00 petang.




Di antara pembuka selera yang bakal menjadi hidangan seperti sandwich mini, open sandwich, pilihan keju bersama keropok, Cold Chinese Salad of the Day, Sotong Kangkung Padang Kota dan pembuka selera lain. Manakala mereka yang lebih suka pembuka selera yang panas, korang boleh mencuba hidangan sup cendawan dan Sup ekor Assam Pedas dan Assorted Rolls and Butter.









Bagi promosi ini juga, Restoran Songket Royale menawarkan hidangan panas yang menarik seperti Laksa Johor, Itik Salai dengan masak Lemak Cili Padi, Devil Curry, Ikan Patin dengan Tempoyak, Burasak dan banyak lagi. Pihak hotel juga menawarkan Live Show Kitchen yang menunjukkan Satay Ayam Serai Wangi Kuali Leper with Peanut Sauce dan Otak-otak Kempas di masak panas-panas. 


Di samping itu, kelab kanak-kanak juga disediakan untuk kanak-kanak yang kami sediakan makanan seperti Fish Finger with Tartare Sauce, Golden Chicken Nugget, and many more. Lastly, for the dessert, we have Assorted French Pastries, Assorted Fresh Fruit Platter, ABC Stall with Condiments dan banyak lagi

Info mengenai Hi Tea Buffet di Hari Malaysia


Harga : 

RM 68.00+ (Adult)

RM 55.00+ (Senior Citizen) 60 years above

RM 35.00+ (Children) 4 – 11 years old

Hari : 16th September 2017 (Saturday)

Masa : 12.00 noon – 4.00 pm

Lokasi : Royale Songket Restaurant, Ground Floor

Mari jadikan Hari Malaysia ini sebagai satu kenangan korang yang berharga yelah menghabiskan masa bersama yang tersayang kan. Untuk pertanyaan lanjut dan tempahan, sila hubungi di Restoran Songket Royale 03-5511 8811 ext. 2612 atau 2613. Semua harga adalah tertakluk hanya kepada 6% GST.

Jom kita ke

Grand BlueWave Hotel,
Persiaran Perbandaran, Seksyen 14,
40000 Shah Alam, Selangor.

Tel : 03-5511 8811




Jom pi makan la ek...





Kaki Bebel,

LILY

www.ciklilyputih.com

4 comments :

Lokman Hakim said...

wauu..semua sedap2 belaka..haha
jemput singgah www.hakimramli.com

hasnulyakin said...

Nasi Dalca Penang !! Best !

Eliss said...

kalau nak 6hb boleh celebrate birthday kita sama2 kat sini. hahaha. tapi ko kena belanja la. hahaha

el said...

nyum nyummm