Tuesday, August 8, 2017

Promo Makan 'Gobble Gobble' Dan Ala Carte Di TEMPTationS, Renaissance Kuala Lumpur Hotel

Hi Korang,


Wah kemain lagi nama promonya ye hehehehe 

Lets Gobble Gobble… 


Marilah ke TEMPTationS dari Ogos hingga 30 September 2017 untuk menikmati Buffet lunch atau Makan Malam di mana korang boleh makan sepuas hati tanpa poket terbakar dengan banyaknya 

La betullah.. 










Apa lagi marilah ajak keluarga dan kawan-kawan korang untuk makan tengahari kerana bufetnya berharga hanya RM60nett setiap orang manakala buffet makan malam dari Khamis hingga Sabtu adalah RM80nett seorang. Sebagai tambahan kepada harga bufet yang dikurangkan, korang akan dapat melengkapkan makanan mereka dengan aliran jam 2 jam percuma wain rumah pada RM66nett seorang atau 2 jam minuman ringan percuma pada RM22nett setiap orang dan tempat letak kereta percuma di tingkat bawah hotel. 

Chef Eksekutif Helmut Lamberger dan pasukannya telah menyediakan menu khas yang disesuaikan di mana korang juga akan dapat menikmati pilihan masakan dari Timur ke Barat, dari Sup dan Salad ke pelbagai Makanan Laut untuk memulakan hidangan korang, terdapat juga pilihan roti dan keju buatan sendiri yang hangat. 



Khas di Buffet Makan Malam terdapat beberapa ‘live station’ seperti Chicken shawarma, Roasted lamb shoulder with rosemary jus, Freshly grilled chicken and beef satay dan Salt crusted baked whole seabass yang mampu memenuhi selera korang.


Ok mestilah pemanis mulut ada jugak tau, pelbagai jenis yang rasanya korang tak mampu nak tolak. So kena rasa jugak tau


Hidangan Menu ‘ All Day Dining’ di Temptations 



Selain daripada hidangan menu secara buffet, hidangan ala-carte juga berwajah baru. TEMPTationS telah mengubah menunya baru-baru ini untuk menawarkan pendekatan makan yang lebih menarik dengan hidangan baru yang lazat dan banyak pilihan untuk dipilih! Dari permulaan dan Salad ke Sandwich, Sup, Orang Asal dan Pasta, Makanan Menyenangkan, Pizza dan makanan pencuci mulut, 

Memberi tumpuan kepada masakan asli, WACS Global Master Chef Helmut Lamberger membawa rasa Malaysia kepada tetamu antarabangsa dan pengunjung tempatan. 

Di antaranya adalah






Dengan lebih daripada 50 item untuk dipilih, pengunjung boleh menikmati pelbagai masakan Barat, Asia dan Tempatan yang disediakan khas dengan hasil segar yang mampan dan tempatan. Bahagian Permulaan dan Salad berselerak dengan pelbagai barangan baru seperti Popiah goreng, Buffalo style chicken wings, Kerabu mangga and Rojak.


So bolehlah plan sekarang ni tau..

Jom kita ke 

RENAISSANCE KUALA LUMPUR HOTEL 
Corner of Jalan Sultan Ismail and Jalan Ampang 
50450 Kuala Lumpur 


Tel: 03 2771 6692 


Follow us on lnstagram renaissancekualalumpur and temptations_kl 







Kaki Bebel,

LILY

www.ciklilyputih.com





2 comments :

mama tisya said...

1st time dgr flower crab...menu2 lain yummm

maszull said...

assalamualaikum CLP...semuanya nampak sedap dan menarik la...