Wednesday, August 16, 2017

Shopping Barangan WATSONS Di SHOPEE, Penghantaran PERCUMA Tau

Hi Korang,


Watsons Malaysia telah meraikan pelancaran kalobrasi bersama Shopee sebuah platform membeli-belah antara yang terbaik di Malaysia. Kini dengan seramai lebih daripada 3 juta pelanggan dari Malaysia, boleh membeli-belah produk yang dijual dari Watsons secara dalam talian dari portal Shopee.


Terdapat lebih 2000 produk yang ditawarkan di Watson's offical shop di Shopee, ini termasuklah barangan penjagaan diri, alat solek dan pelbagai lagi. Apa yang menarik, tiada caj penghantaran yang dikenakan untuk setiap pembelian. Dan bagi mereka yang berbelanja pada hari Rabu. pembeli juga berpeluang merebut berbelanja barangan promosi "Watsons Wednesday", yang mana promosi istimewa ini khas ditawarkan oleh Watson's untuk pengunjung laman Watson's di web Shopee.

Wah makin seronoklah shopping online sekarang ni ek


Sempena dengan pelancaran ini juga, Watsons dan Shopee juga telah mengadakan acara Watsons X Shopee Customer Engagement,. Yang mana para media dan juga pelanggan bertuah yang terpilih perlu mengambil sebanyak yang mungkin barangan alatan mekap dalam masa 1 minit dan tidak boleh melebihi nilai RM200.

Yesza akak Lily jadi salah seorang peserta dalan shopping spree ni. 

Memang kali pertama join benda-benda cam ni so berdebar jugak lah tapi nasib baik kengkawan blogger ada menolong kan so senang sket keje tak yah nak fikir huahauahuaha jahat tak!!


Bayangkan boleh fikir apa dalam masa seminit kan, so ambil yang mana nampak depan mata jelah dengan tak kira berapa harga kan. Ambil ambil dan ambil penuhkan kotak Shopee tuh. 


Memang meriah sangat melihat gelagat masing-masing termasuk dengan akak lily sekali yang terpilih ini berebut-rebut mengisi alatan solek dalam bekas kotak yang disediakan. Masing-masing menyusun strategi jenis barangan yang hendak dikaut dalam masa 1 minit.


Tada.. ini hasilnya.


Tak lebih RM200 dalam masa seminit.


Majoriti aku ambil lipstick jelah senang, kecil dan mudah nak fit dalam kotak Shopee tuh. Disebabkan banyak so aku bagilah kat bebudak yang menolong aku tadi ermm happy memasing kan.. 

Actually ada banyak lagi barangan Watsons yang korang boleh dapatkan secara online di website Shopee ni. So apa tunggu lagi, moh shopping lekas..

Nak shopping di Shopee, mari layari :-



Boleh jugak korang download secara percuma di smartphone melalui Apple App Store and Google Play Store







Kaki Bebel,

LILY

www.ciklilyputih.com


4 comments :

mama tisya said...

hebat ...kurang 10 sen je rm 200...mcm2 lipstiks tu syok

Myalycia said...

salam kenal dari Qekra. amboi byknya shoping lipstik ;)

sitirohaida said...

tengok dah video tu,memang hebat lah...sikit je lagi kan genap rm200 berbelanja tu

hasliynda umairah beauty said...

byk nya lipstick