Wednesday, August 9, 2017

4 Perisa Tony Roma’s Beef Ribs Sempena Sambutan 45 tahun Legendary Ribs.

Hi Korang, 


Yeahh cerita pasal makan lagi, kali ni Kak Lily berkesempatan ke Tony Roma’s eCurve untuk merasai sendiri hidangan beef ribs yang merupakan signature dish di sini. 


Chef David Smith first threw baby back ribs on the grill in 1972 and a legend was born. Since then, Tony Roma's has become synonymous with the world's best tasting ribs. As an appreciation to its fans, Tony Roma's around the world is offering special menus for a delectable feast. 

Gituh sejarah Tony Roma’s ni ek


Di Malaysia pula, Tony Roma telah mencipta menu legenda 'Ribs 2' baru yang sesuai untuk pesta perayaan. Para tetamu akan dapat menikmati dua tulang rusuk yang hangat dengan rasa daging lembu yang kaya dengan pilihan empat sos baru; BBQ Pepsi, Smoky Apple BBQ, Sriracha BBQ atau Sweet Sarawak Black Pepper BBQ, di mana di sertakan sekali 2 pilihan hidangan sampingan dan minuman Pepsi ‘bottomless’ hanya RM45

Murah tuh kan!! 

Pepsi BBQ sauce

Smoky Apple BBQ sauce


Pepsi BBQ sauce, rasa manis yang dipenuhi dengan Pepsi yang terkenal di dunia, adalah yang terbaik untuk melengkapkan dengan hidangan sampingan kentang putar dan brokoli yang dimasak. Smoky Apple BBQ sauce sebaliknya, mempunyai rasa berasap yang boleh membuat korang ketagih dengan rasa epal hijau yang menyegarkan yang terbaik untuk dimakan dengan sayur-sayuran panggang api dan kentang panggang untuk pengalaman citarasa yang benar.

Sweet Sarawak Black Pepper BBQ sauce

Sriracha BBQ sauce

Pencinta rempah yang menginginkan Sriracha BBQ sauce, rasa cili pedas ringan yang akan membuat selera anda, yang di imbangkan dengan salad coleslaw dan Ranch style beans. Bagi mereka yang suka Sweet Sarawak Black Pepper BBQ sauce, sos BBQ yang sensitif dengan aftertaste peppers ringan, korang boleh menikmatinya dengan kentang goreng dan sebatang jagung! 

"As we celebrate 45 years of satisfying guests' cravings for the world's best ribs, we are excited to offer a special menu that consist of four new bold sauces for those with an adventurous appetite," kata George Ang, Chief Executive Officer (CEO) of Grand Companions Sdn. Bhd, the franchise holder of Tony Roma's Malaysia. 

"The Ribs 2 menu celebrates the evolution of Tony Roma's tasting experience over the years and embraces the innovative spirit as we are now recognized for, with our daring combinations, especially the Pepsi BBQ sauce," tambah George Ang. 

Eh mestilah akak Lily dah cuba tau..


Tapi rasanya Kak Lily suka yang pepsi dan Smoky Apple BBQ sauce, yelah lately tak berapa kuat makan pedas so pilih yang mild-mild udah ler. Yang Sarawak black pepper tuh not bad jugak terasa black pepper flavor tuh tapi rasa sket je. So sedappp 

Dari 24 Julai hingga 17 September 2017, menu Rib Rib 2 Tony Roma boleh didapati setiap hari termasuk hujung minggu dan cuti umum.


Korang cubalah dulu, tekak kita bukanya sama pun kan hehehehhe ntah-ntah yang Sriracha BBQ sauce lagi sedap kot hehehehe 

Nak tau lebih info mengenai Tony Roma’s, klik sini: 






Kaki Bebel,

LILY

www.ciklilyputih.com



2 comments :

mama tisya said...

lama xmkn ribs kt tonyroma's..dlu opis kt area pavi leh la singgah

maszull said...

assalamualaikum CLP...sedapnya makan kat sni...rasa nak pi lagi...