MY HISTORIC MOMENTS

Monday, November 28, 2016

REVIEW | Passion D’TOX Untuk Buang Lemak Degil Dalam Badan.

Hi Korang,

Sesangatlah pentingnya produk buang lemak degil untuk aku ni ek!!

Sebab apa?

La kalau banyak sangat lemak yang sampai menutup saluran darah bagai so cam ne otak dan anggota badan kita nak bekerja ishkk tak terfikir ke hah?

Itulah bukannye penting untuk aku sorang je, eh korang pun samalah especially yang mana malas bersenam bagai tu kan.

So memperkenalkan 

PASSION D’TOX

Apa itu Passion D’Tox?

Passion D’tox (PDX) adalah produk yang mengandungi ekstrak buah-buahan dengan kepelbagaian serat yang kaya dengan vitamin C dan E. Minuman kesihatan ini mengandungi serat yang menghalang arbohidrat berlebihan serta kalori kesan dari pengambilan makanan harian anda. jadikan jus berkhasiat ni sebagai sebahagian daripada gaya hidup anda bagi menggalakkan pertumbuhan bakteria, melancarkan sistem pencernaan agar sihat berbanding sebelum ini.

Dan paling penting PASSION D’TOX TIADA KESAN SAMPINGAN!

Itu yang penting ni, tiada kesan sampingan, yelah ramai orang takutkan nak makan produk-produk kesihatan yang ada kesan sampingan, mana tau effect kat hati ke jantung ek


Khasiat dan nutrisi Passion D’Tox

  • Kaya dengan Serat, Vitamin C dan Vitamin E
  • Serat larut membentuk gel dalam laluan pencernaan mengepam keluar kekotoran dan toksin
  • Mengelakkan sembelit
  • Menyingkirkan lemak yang tidak diperlukan dan menyekat lebihan karbohidrat dan kalori
  • Bahan semulajadi dan tiada pewarna tiruan
  • Tiada kesan sampingan
  • Meningkatkan jumlah bakteria sihat
  • Meningkatkan pemulihan kulit
  • Anti-penuaan
  • Melembap
  • Agen pemutihan kulit.Khasiat dan nutrisi 

Giler banyak khasiat produk ni kan.



Cara pengambilan Passion D’tox 

  • Mix 1 sachet ke dalam 150ml air dalam suhu bilik, kacau dan minum segera.
  • Untuk kesan maksimum, minum segelas air suam keesokan harinya.
  • Pastikan pengambilan air secukupnya setiap hari untuk menyokong proses detox
  • AMARAN !! Tidak digalakkan minum produk ini oleh wanita hamil atau kanak-kanak..
  • Tetapi selamat untuk penyusuaan


Pengalaman Mengamalkan Passion D'Tox


Ermm aku amalkan mengambil Passion D-Tox ni selama beberapa hari dah ternyata ianya sesuai dengan perut aku. Hahahaha ingat matching baju ke mix and match. Maknanya Passion D’Tox ni menjalankan tugasnya semasa berada di dalam badan aku, membuang segala lemak-lemak di dalam badan secara beransur-ansur melalui perkumuhan tapi tak delah sampai cirit birit pun. Proses macam biasa tapi kuantitinya banyak heheheheee baguslah tuh kan.

Kira lepas keluar dari toilet tuh, badan rasa ringan je hehehehhehe


Yang menariknya Passion D’tox ada pensijilan KKM diluluskan dan Halal disahkan. Dengan insurans produk RM 2,000,000 wow unbelievable 

Kalau korang nak detox badan korang juga boleh la cuba Passion D'Tox ni.. Sangat bagut tau.. Harganya pown berpatutan..

Harga PASSION D'TOX

πŸ‘‰ 1 kotak - RM 110

πŸ‘‰ 2 kotak - RM 200

πŸ‘‰ 4 kotak - RM 380 ( Harga Promo )


Untuk keterangan lanjut dan pembelian, sila layari :-

Facebook Page



Instagram