Thursday, March 12, 2015

SPOTLIGHT Malaysia Kini Di Buka Di IPC Shopping Centre

Hi Korang,

Yeah suker pi SPOTLIGHT tau..


Tahun lepas kan aku duk sibuk pi SPOTLIGHT yang kat Ampang Point tu kan, ermm shopping tak henggat kat situ tau. Semua kelengkapan rumah ada je tak kiralah untuk ruang tamu ke, bilik tidur ke, dapur, bilik mandi, peralatan menjahit, party supplies ke kan.

Pendek kata, semuanya ada kat gedung ni.

selamat datang ke gedung kami

hah cashier terus kat depan

aik masuk-masuk dah nampak katil kan

Sekarang ni, SPOTLIGHT terus melangkah setapak lagi dengan bukak cawangan di IPC Shopping Centre. La tak tau kat mane, ishk tulah dia abiskan duit pandai tapi tempat tak tau kat mane pulak kan. La ni kan, kat Ikano Power Centre sebelah IKEA tuh, Mutiara Damansara. 

Ok tau dah kan. 

So semalam, aku dapat jemputan 'media preview' ke gedung membeli-belah ni. Wah ayat gedung wokeh, kagum sangat tatabahasa gituh. 

hah tengok tuh, busy betul Mr Jono

kad aku tak yah bagi, dia dah ade

As usual bila jumpa General Manager MArketing of SPOTLIGHT, Mr Jono Gelfand dah macam kenal lama, siap sembang-sembang apa nak beli kan. Mr Jono memang dah cam dah muka comey aku ni. Yelah asal shopping kat SPOTLIGHT Ampang Point mesti terserempak dengan dia. hahahahah









Memanglah kebanyakan barang-barang yang dalam store ni sama dengan outlet yang lagi satu tuh, tapi pengalaman membeli belah tu yang kita nak, betul tak? 




comel kan mesin jahit hello kitty

Tak puas pusing sekali round, aku pusing lagi untuk kali kedua. Sebab apa? nak mark barang-barang yang mana satu nak beli. Eeee sampai cam tu sekali ek. Bukanlah kedai ni memang besar, kalau korang tak ingat kat mana benda yang korang nak beli tu ermm jawabnya tawaf saie lah sampai jumpa kan. 

Dah penah pusing, aku duduk pulak kat tempat Craft Session ni.




itu adik tu yang buat ek, bukan aku

Tengok orang belajar buat craft je, nak buat sendiri belum ada keyakinan lagi. Nantilah tunggu datang seru untuk mengembangkan bakat.


pelbagai warna benang wei

kertas craft pun warna warni

kain potong,cantik-cantik tuh

ok isi borang dulu ye kak

tupperware microwave, pelbagai saiz dan warna




Ok ok berita baik untuk korang yang duk terkinja-kinja tanya bila gedung ni di buka untuk umum kan. Ni dia SPOTLIGHT IPC Shopping Centre akan dibuka secara rasmi pada 14hb Mac 2015 jam 10 pagi. Ada pelbagai aktiviti yang telah pun di sediakan macam face painting, ada magicians, clowns, ballon artists dan juga korang boleh menang spot prizes, giveaways, discount kaw kaw dan memacam lagi lah.

Ni tempatnya,

SPOTLIGHT
No. 2, 2nd Floor, 
(sebelah Popular BookStore)
IPC Shopping Centre,
Mutiara Damansara


Nak lagi best korang apply VIP Club, ermm lagi untung banyak discount bertambah. Siap boleh join contest dan menang pi Australia tau.

pergi jangan tak pergi ek



4 comments :

Mia Kassim said...

Alamak ... rambang mata aku terus. Banyaknya benda boleh dibeli .. hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

berpusing dua tiga jam pun boleh tak sedar nie

Suria Amanda said...

Mak oiii..dah kalah la Daiso ni...menarik ni...boleh cuba terjah....nak ajak gula2hati esok la..

Anonymous said...

kain hello kitty ade tak ? berapa harga ya ?