Saturday, March 21, 2015

Jom Shopping di Market 15, The School JAYA ONE Weekend Ni Ek.

Hi Korang,

Weekend ni kat dah cukup bulan kann

Apalagi moh shopping sementara belum kena GST ni ek!!. Eee jangan sebut pasal GST please..

Ok ok ni aku nak war-warkan ni…


Markets 15 yang merupakan Bazaar suku tahun oleh Jaya One akan bekerjasama dengan The One Academy bagi melancarkan Hunters & Collectors Fair yang bakal berlangsung selama dua hari pada 28 dan 29 Mac 2015 daripada pukul 11 pagi hingga 7 malam. 


Terkenal dengan spektrum luas daripada persembahan khas curated dari fesyen, vintage finds, aksesori, perkakas rumah, artisanal food and unique one-offs oleh para usahawan tempatan, bazar seperti karnival suku tahunan akan menjanjikan hujung minggu yang menyeronokkan bagi peminat fesyen dan penggemar makanan juga. Untuk menghidupkan suasana, Markets by Jaya One baru-baru ini telah memperkenalkan jenama unsur hiburan baru; yang dengan itu berfungsi sebagai platform untuk individu-individu berbakat untuk mempamerkan apa yang mereka suka buat.



Mempunyai darik-kira 100 vendor, 250 pelawat pertama pada setiap hari akan mendapat untuk berjalan kaki dengan beg hadiah istimewa terdiri daripada pelbagai baucar membeli-belah daripada vendor yang mengambil bahagian. Pelawat berada dalam untuk merawat menarik seperti The Hunters & Collectors Fair diketuai oleh pelajar kreatif The One Academy mahu melihat pelbagai barangan mereka Semata-mata buatan tangan: seperti alat tulis, pakaian dan perhiasan knacks dihasilkan dalam kuantiti yang terhad. Untuk menambah keseronokan, mereka juga akan menganjurkan pelbagai aktiviti menghiburkan iaitu prize hunting and board drawing di The Tree di tingkat yang sama.


Peminat fotografi akan teruja sebagai Markets 15 akan mengadakan Instagram Hunt, di mana para pesertabberpeluang untuk memenangi mana hebat one-of-a-kind items barangan dari koleksi Hunters & Collectors Fair. Korang hanya perlu mengambil gambar tiga gerai kegemaran korang dan memuat naik gambar-gambar untuk akaun Instagram korang.

Well well well.



Korang mesti dah excited kan bila dengar pasal bazaar-bazaar shopping ni. So haruslah simpan duit gaji sket untuk shopping pada weekend nanti ek


Untuk maklumat lanjut mengenai Markets 14, sila layari laman Facebook di www.facebook.com/themrkts

Ok ok jangan lupa bawak beg plastic sendiri ek, kan Saturday no plastic bag day...

4 comments :

Cho Zila said...

okies.. kalau der rezeki sampailer kami...

FarahFerraDotCom said...

Alaaa jauh lah..huhuhu

Nuriesya Nadia said...

Sesi melabur duit ni namanya. Hahahaha.

Suria Amanda said...

memang seronok....masalah masa nak pi join tu ntah ada ntah xde...erm....sedih kan...being bz person...kalah menteri....