Thursday, December 26, 2013

Kongsikan Tisu KLEENEX Dengan Tersayang, Boleh Menangi Hadiah Percutian

Hi Korang,

Semua orang suka yang lembut macam tangan lembut, kuih lembut supaya senang nak telan, kulit muka lembut dan memacam lembut lagi lah.


Lembut pada tisu plak, ermm haruslah pilih KLEENEX kan.

"Kleenex® sinonim dengan kelembutan, justeru itu kami sentiasa menekan kepentingan perlakuan kelembutan dalam kehidupan seharian rakyat Malaysia," kata Soo Woon Yee, Pengarah Pemasaran, Kimberly-Clark Malaysia.


"’Kleenex® Wallof Softness’ membawa kempen ‘Share the Softness’ ke tahap yang baru, memperluaskan kenyataan bahawa kita perlu memberi keutamaan kepada orang tersayang dengan berikrar untuk melakukan sesuatu yang baik untuk mereka, bukan sekadar berkata-kata tetapi komited untuk menunaikan janji kepada orang yang penting dalam kehidupan kita."

Jadi meh sini aku nak citer sket pasal KLEENEX Share the Softness Campaign ni ek.

Kleenex® menjemput orang ramai untuk menunjukkan kasih sayang dengan memberi komitmen perlakuan kelembutan di ‘Kleenex® Softness Store’ yang akan berlegar-legar di sekitar Lembah Klang bersama ‘Kleenex® Wall of Softness’ ini.


Untuk menggalakkan perlakuan kelembutan, 500 peserta pertama yang berkunjung ke ‘Kleenex® Softness Store’ dan berikrar perlakuan kelembutan mereka akan membawa pulang tisu Kleenex® yang penuh kelembutan

Cuma perlul kongsikan pledges (ikrar) korang di www.facebook.com/Kleenex.Malaysia sebanyak mungkin dan mana tahu korang boleh menangi hadiah percutian bernilai RM3,000 dan juga RM2,000 pocket money.

Yeahh. jom joinlah lekas...


Antara selebriti tempatan yang berganding bahu dengan Kleenex® untuk menyebarkan mesej kelembutan dengan melakukan ikrar-ikrar pertama di ‘Kleenex® Wall of Softness’ adalah Deborah Henry, dermawan dan pejuang Hak Asasi Kanak-kanak World Vision, serta Sharifah Amani, pelakon pemenang anugerah.


Kempen ‘Kleenex® Share the Softness’ yang berlangsung dari 20 November 2013 hingga 15 Januari 2014 bertujuan mencapai 5,000 ikrar dan dengan pencapaian ini, Kleenex® akan memberi sumbangan wang tunai RM10,000 kepada kanak-kanak kurang bernasib baik dari Sekolah Fugee. Melalui kempen ini, rakyat Malaysia akan diingatkan untuk mempraktikkan sifat kelembutan dalam kehidupan sesama sendiri, turut kepada kanak-kanak yang memerlukan kelembutan di Sekolah Fugee, sebuah pertubuhan amal yang memberi pendidikan asas kepada kanak-kanak pelarian dari Somalia. 

"Sekolah Fugee adalah perjuangan yang amat bermakna untuk saya," kata Deborah Henry. "Saya yakin kita boleh melakukan perubahan positif dalam kehidupan orang lain, dan kempen ‘Kleenex® Share the Softness’ adalah salah satu cara terbaik untuk menunjukkan kasih sayang kita kepada orang lain."


La tak tau caranya, sini aku tunjukkan ek




2. Klik kat Share the Softness contest di https://apps.facebook.com/kleenexsoftness


3. Tulis apa ikrar korang ye. letak la apa jua ye. Jangan tiru aku punya coz langsung tak kreatif ye. Tulis ikut suka je.


4. Masukkan butir-butir peribadi korang, email, alamat semualah. Jangan salah ye


5. Tekan butang SUBMIT dan tada dah siap pun. 


6. Inilah pledges aku, siap gambar lagi wokeh.. sila jelessss


Sertai Kleenex®, Deborah Henry dan Sharifah Amani untuk melakukan ikrar untuk mempraktikkan perlakuan kelembutan hari ini, bukan sahaja di ‘Kleenex® Wall of Softness’ dan ‘Kleenex® Softness Store’, tetapi juga di www.facebook.com/Kleenex.Malaysia. 100 pengikrar pertama setiap hari akan mendapat pek tisu Kleenex® secara percuma! Seterusnya, kongsi gambar anda melakukan ikrar dan berpeluang memenangi percutian bernilai RM3,000 serta wang saku berjumlah RM2,000! 



Dapatkan maklumat terkini tentang kempen terbaru serta lokasi ‘Kleenex® Wall of Softness’ dan ‘Kleenex® Softness Store’ melalui laman Facebook Kleenex® (www.facebook.com/Kleenex.Malaysia). 

Cari atau tag melalui #kleenexsoftness dalam instagram, facebook dan twitter anda untuk menyertai perjuangan Kleenex® Share the Softness hari ini. Untuk maklumat lanjut tentang Kleenex®, sila hubungi Talian Mesra Pelanggan Kimberly-Clark di 1-800-82-1188 (bebas tol) pada hari bekerja dari jam 9.00 ke 5.00 petang.   

4 comments :

Shahrul Yusof said...

Berkongsi tisu mampu mengeratkan perhubungan sesama insan. Tapi kalau berkongsi tisu terpakai seperti tisu yang sudah digunakan untuk menghembus hingus mampu mendatangkan buku lima ke muka si pemberi. Hehehe

hazman aka species1980 said...

ada contest rupanya.... lepas nie nak borong tisu nie

nad said...

Wa menarik ni :)

TiranaAduka said...

erm...maaf ta byak komen dlm blog ni. Jgn marah tau.