Wednesday, December 4, 2013

Kinohimitsu LUAU Party Di Vila Manja Spa

Hi Korang,

Aku memang suka join event dengan The Butterfly Project ni sebab semuanya ladies blogger ye yang hadir. Kira barulah seronok berjimba kan. Tanpa batasan kiranya hahahahhaha


Kali ni ktorang berpeluang untuk berparti bertemakan Hawaiian Tropical.

Seronoklah memasing, dalam whatsApp group citer pasal apa nak pakai kan. Best ooo



Pada hari tu aku agak awal sampai, so apa lagi bercamwhore bagi di Vila Manja Spa ni. First time aku ke sini. Cantik tempatnya, tenang je bila naik kat tingkat atas tempat ni. Ok back to citer ye.

urut badan dulu ek, adui sakit kak oit... huhuhuhu




Masa registration time, ktorang diberikan kad aktiviti dan juga sekalung bunga untuk party ni. Tak sabar nak beraktivitilah. So kad aktiviti tu nanti boleh redeem goodies bag, lepak kat bar, main spinning wheel dan ada lagi lah.

kami satu team!

suker-suker je join sesiapa bergambar


amik gambo lagi kan

Sementara nak tunggu beauty bloggers yang belum sampai lagi, maklumlah petang tu hujan. Ktorang duk berposing dekat 123cheese photo booth. Best betul. Posinglah seberapa banyak yang mungkin, tak sampai 5 minit gambar pun siap. Instant sungguh! dan cantik plak tuh.

mamasan Tammy dan pengikut setianya Illy


Pada malam tuh, ktorang di perkenalkan dengan produk Kinohimitsu yang terbaru iaitu Kinohimitsu J'pan Bio-Booster. Ia merupakan gabungan simbiotik organik yang pertama dan hanya yang meningkatkan pertumbuhan badan kita untuk menyerap nutrien dengan lebih daripada 2 kali. Ia adalah kuasa penuh dengan gabungan eksklusif berprestasi tinggi pro Antibiotik, pra Antibiotik dan vitamin yang memberi kuasa kepada kita untuk mendapatkan nutrien dan faedah daripada makanan dan makanan tambahan untuk keputusan yang lebih baik dan lebih cepat.


So apa yang Bio Booster boleh lakukan ek?

Ok nak citer lah ni, penghadaman yang baik dan penyerapan adalah penting dan kritikal untuk membantu kita semua ni kekal muda dan sihat. Makanan perlu betul-betul dipecahkan, supaya badan boleh menyerap dan menggunakan nutrien dengan berkesan. Makanan yang dihadam secara separuh je boleh mengakibatkan badan kurang sihat dan akan memberi kesan kepada kualiti kesihatan, kecergasan dan kecantikan.

Jadi Kinohimitsu J'pan Bio-Booster membantu untuk menambah bakteria baik, memperbaiki penghadaman dan penyerapan nutrien, meningkatkan sistem imun dan membersihkan bakteria berbahaya dan toksin.



Sambil dengar briefing mengenai produk ni, ada jugak games bagi nak bagi faham apa itu Kinohimitsu J'pan Bio-Booster ni. Seronok wei. Kelakar sangat



Ada lagi ni, 

Kinohimitsu J'pan Bio-Booster juga disyorkan bagi mereka yang berterusan sembelit / cirit-birit, usus bocor dan mereka yang mempunyai sistem penghadaman yang lemah. Ia mempunyai teknologi mikro-pengkapsulan tiga lapis yang membantu memulihkan flora usus yang sihat dan melindungi bakteria baik. Sama seperti ayak dengan lubang yang rosak, ia tidak dapat pecahan barangan yang lebih besar; barang-barang buruk dan baik lalu cam tu je. Sama seperti usus, jika ia boleh terus memecahkan makanan separuh dan dihadamkan, ia akan membantu dalam sintesis tenaga mempromosikan Vitamin B.



Inilah dia testimoni dari pelanggan setia Kinohimitsu Mereka telah mengamalkan produk Kinohimitsu untuk tempoh masa yang panjang, seperti J’pan UV-Bright Drink, J’pan Collagen Diamond 5300 Drink, J’pan Collagen Men Drink and many more.


Ok makan time, lepas hujan ni semua lapar. So angkut semua makanan dan terus masuk ke Vila Manja. Dapat makan reramai ni dah macam kenduri plak kan.






Abis je makan apa lagi, its time to beraktiviti. Lepas redeem goodies tu, pi lah main spinning wheel, kemudian lepak kat bar minum air Kinohimitsu sambil makan cup cakes. Apa, makan lagi, itulah kamus harian Cik Lily kan.




Event di akhiri dengan prize giving. Alah masa time event ni kan ada banyak contest berlangsung hah time ni nak bagi hadiah kat depa. Aku tak de menang apa pun, alah sekadar nak having fun je dengan diorang ni.


Anyway terima kasih pada The Butterfly Project dan Kinohimitsu for this special party. Tak dapat pakai tali rafia skirt dapat kalung bunga pun jadilah kan.


Balik-balik terus tengok goodies, wow wee dapat produk kesihatan lagi. Haruslah tak sabar nak cuba. Excited ni tau.








4 comments :

sitirohaida said...

wah..aktivit lagi...confirm la seronok kalau semua yang pergi tu ladies kan...
memang best la tengok event nie

illy ariffin said...

comel kak lily pakai bunga2 tu :)

hazman aka species1980 said...

Memang happening la dengan tema hawaiian tu.... best dress winner... i like

Split Queen Box Springs said...

Good sharing, Collagen Peptide has shorter molecular structure and is almost similar to the structure of collagen in our skin, thus it is easily absorbed by the skin. Kinohimitsu J’pan Collagen Diamond 5300 Drink exclusive formula also contains silk protein that acts as a powerful moiusturising agent while the US patented Perilla Seed AExtract helps to protect skin cells against free radicals, and prolong the firming and hydrating effect within the skin, read more at:
http://kidbuxblog.com/the-one-and-only-beauty-drink-you-ever-need/