MY HISTORIC MOMENTS

Monday, August 26, 2013

BLOOP Candy Lipstick #301 Cantik Warnanya


Hi Korang,

Aku jarang pakai lipstick warna terang-terang ni. Yelah takut tak sesuai muka, kang nampak pelik.

Bila HiShop hantar lipstick ni aku cam takut-takut nak pakai plak, tapi tak per cuba jelah mana tau tup-tup berubah jadi Nora Danish kan.

Inilah dia


BLOOP Candy Lipstick

Terang warnanya dan ianya tahan lama di pakai dan tak mudah hilang di bibir walaupun kita dah telan memacam menda masuk ke mulut.


Yang aku punya ni Code 301 dan ada 9 lagi jenis warna yang cantik dan meriah untuk korang cuba ek.


Harga cuma RM38 je dan korang boleh dapati di www.hishop.my dan juga di butik BLOOP kat seluruh Malaysia ni.



Comel tak? First time pakai warna terang-terang ni. Rasa cam cantik plak la. Ishk perasan je lebih tau aku ni, ingat ko artis ke Cik Lily Putih oit

Oh ye, BLOOP sedang mengadakan special promotion di HiShop sekarang, Exclusive 20% discount for you on ANY BLOOP Products!


Just masukkan discount code: BLOOP20  dan shopping la kan

(No minimum purchase. Valid for BLOOP products only, till 30 Sept 2013)



HiShop - A Guaranteed Shopper Experience.

For more information about HISHOP, kindly visit:
HiShop Malaysia Website: www.hishop.my
HiShop Facebook: fb.com/hishopmy
HiShop Instagram: @hishopmy
HiShop Twitter: twitter.com/hishopmy

....Jangan lupa subscribe di HiShop tau, tekan je sini http://www.hishop.my/subscribe!


1 comment :

Amanda Suria said...

Cantik la kaler tu cik lily....agak2 kalau x nk boleh lanting kat SA...haha