Thursday, July 11, 2013

LIVE UPDATE: Hujan Di Kala Sahur

Hi Korang,

Live Update ni

Aku dah puas tidur on the way balik dari Kuantan malam tadi so now tengah bersahur sambil tengok NCIS. Alah makan roti dan minum susu coklat.

Mudah kan, lagipun MrBig malas nak makan berat-berat nanti jadi letih katanya.

Tengah syiok makan, hujan turun bukan main lebat ni sampai sekarang ni. Dah macam kat Genting Highlands plak rasanya.

Okla itu je nanti...

Selamat Berpuasa Korang, jangan lupa niat puasa ramadhan ye

P/s: nanti aku citer kenape aku balik Kuantan ek..huhuhuhu..

2 comments :

Hanif Idrus said...

Sini pun hujan

Amanda Suria said...

Hujan2 ni buat makin mls nk bgn kan....