Tuesday, February 1, 2011

RON97 Naik 10 Sen Mulai 1 Feb 2011

Hi Korang,

Ermm dah memalam nie tak de keje lain kan selain dari tengok tv, update blog, main tweet2, tag gambo kat FB, main sms jap, tepon mak aku tadi kul 8, jalankn kain kat mesin basuh lagi. Ermm memacam bendalah aku buat.


Sambil blogwalking aku terpandang entry nie kat blog SharingInfoz. Ishk payah lah diorg nie. Nah korang baca nie


Ermm makin payahlah sekarang nie. Terpaksalah beralih arah ke Unleaded 95 plak kan. So pas nie nak outing kena berkira-kiralah duit minyak kan. Jangan pas nie toll plak naik harga. Uit,masaklah jawabnya dengan gula naik harga,minyak masak payah nak dapat kan. Tak pun aku pi beli motor lah, jimat sket pi keje kan. RM10 cukup seminggu kan. Hehehehehe...


Takut2 ramai rakyat Malaysia jadi cam nie plak kan. Penuh plak hospital bahagia pas nie.

Selamat Menuang Minyak Korang..

Pics : Google

4 comments :

hazman aka species1980 said...

hurmm.... rasanya lepas nie setiap awal bulan minyak naik harga kot... kenaikan secara berkala...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

yeayyyy!! naik lagi!! hoyeah!!!! huhuhuhu

CikLilyPutih said...

@hazman
klu macam nie selalu memang aku pi keje naik motor jelah jawabnya

CikLilyPutih said...

@elissmie
heheehhe aku pun suker jugak..