Wednesday, February 9, 2011

WW - Senyum, Tak Perlu Kata Apa-Apa

Hi Korang,


Hhehehehehehhehehhehe aku suka tau, walaupun amoun nya sangat mengancam.

Dari Bos Aku yang besau dan tinggi dan putih dan faham cakap melayu tapi tak boleh nak cakap sebab bininya orang melayu.

14 comments :

Mummy Zara Sofea said...

bestnye dpt angpow...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

syoknya..share la sket :p

Liza said...

senyum ada makna tu!

daydeck86 said...

leh bunjer aku esok

ManjaIxora said...

murah rezeki.. apa lagi sopping2 lah.. hohoho

makdara TERdiva said...

kita dpt 30 hengget jerk

CikLilyPutih said...

@mummy zara
itu lah seronok. dah tua2 dpt kan

CikLilyPutih said...

@elis
eh ko dpt bonus lagi byk dari aku kan.. heheheh

CikLilyPutih said...

@Liza
betul tu, ada makna tau

CikLilyPutih said...

@deck
esok nuffnang kasi makan lah..

CikLilyPutih said...

@manjoixora
tak leh shopping kene simpan duit nie

CikLilyPutih said...

@makdara
ermm ok lah. dapat jugak kan.

Thara said...

hey gorgeous! singgah jugak ke blog u at last! :D

Muhammadnuraizuddin said...

senyum.. :") .. jemputlah singgah di http://zudientstory.blogspot.com