Monday, June 21, 2010

Lawak Isnin - Kentut

Morning Korang,

La apsal pepagi nie nak cerita pasal kentut plak ek? Bukan apa, sesaje je nak bagi korang gelak di hari isnin yang digelar Monday Blues nie.



Hopefully, bila korang layan video nie confirm2 korang gelak2 sampai tak ingat tentang stress yang korang alami.

Anyway, happy monday.

9 comments :

iswatie "colours of life" said...

wakakakakakaka..keras trus perut punya gelak

Hidayah Ismawi said...

Garfield is the epitome of all Monday haters ..hehe

Sendra said...

rasa kalau orang malaysia yang buat entah2 terus lari tu..yelah perempuan malaysia mestilah takut kalau ada suara2 garau dalam toilet camtu..lepas tu tak senonoh pulak..haha

isabelle said...

ish..ish..ish...
*sambil tutup hidung*

CikLilyPutih said...

@iswatie
memang kelakar pun

CikLilyPutih said...

@Hidayah
cian garfield kan

CikLilyPutih said...

@Sendra
memang betul pun, trus cabut lari oo

CikLilyPutih said...

@Belle
eleh, malu konon. piraahhh!

armouris said...

info tentang kentut di SIHAT SELALU - Soal Jawab Tentang Kentut