MY HISTORIC MOMENTS

Tuesday, June 22, 2010

Aku Memang Cute

Morning Korang,

Hari nie sempat tulis nie je.

Semalam, check blog. Tengah duk layan lagu Rona Roni Makaroni. Tetiba nampak plak Nia bagi Award nie.



Ishk kelakar lah plak. Tak sangka ada gak orang cakap blog aku nie cute. Huahuahuahua..

Soalan untuk award ni

1. Tulis entry untuk award ni :
    Dah!

2. Usaha aku untuk menceriakan blog :
    1) Buat template colour2 ceria
    2)Widget pun dah tak banyak dah. Cume tinggal yang penting2 je

3. 5 huruf menggambarkan diri anda :
    1) Rajin
    2) Malas nak cari pasal dengan orang
    3) Bila malas nak layan orang, diam sediam yang mungkin
    4) Suka Makan
    5) Suka bawak kereta seslow yang mungkin

4.Tag kawan untuk award ni.

    K Ina KL
    Daydeck86
    MatJoe
    Juan

Anyway, thanks Nia untuk Award nie tau!

8 comments :

Nia said...

ur welcome dear!

mrs adam said...

aik kelakar la suka bawa kete seslow...huhuhu.selalu org suke bawak kete lelaju

toughcookie said...

oh tima kasih la cik lily... ada bahan untuk hapdet blog. :)

CikLilyPutih said...

@Nia
hehehehe

CikLilyPutih said...

@Fida
bawak seslow utk rileks2 je..

CikLilyPutih said...

@Juan
sesame tau!

Matjoe said...

clp - cute kasik kt hasanah laa. hehe

isabelle said...

wei bukan soalan no.3 tu minta 5 HURUF ke..bukan 5 perkataan?