Sunday, February 28, 2016

Sarapan Favourite Cik Lily Putih

Hi Korang,

Rasanya dalam seminggu mesti 2-3 kali aku pekena sarapan ni

Ermm of courselah

Roti telur

Sebab simple dan senang dan cepat je siap especially bila pi kedai mamak kan hehehehe. Pilihan kuah pulak haruslah kari ikan dan sambal bilis.

Terangkat oooo

Kalau angin baik, aku boleh makan sampai 2 keping hehehhe buruk melantak sungguh ek.

Itu kalau angin baik, kalau angin tak baik langsung tak nak makan ek.

Korang sarapan apa pagi ni ek




7 comments :

tifa anvar said...

Saya pn kalau pilih sarapan berat mesti roti telur bawang

Nur said...

Sedapnya pepagi makan roti telur

ArELeEz said...

chicken nugget + broccoli je utk b/fast. alhamdulillah..

Syafiqah Hashim said...

adoi! Lapau jadinya tgok roti telur tuuu..

Fyda Noh said...

Sama la.. saya pun suka makan roti canai. paling suka puri..

Dkna Abza said...

menu wajib kalau pergi mamak.. terliur lak haiiii...

Cikna said...

Roti telur kureng sikit tp klu dpt roti biasa@roti tisu tlng jgn pnggl/ajk Cikna b'smbng k....;-)