MY HISTORIC MOMENTS

Friday, February 26, 2016

Ruhainies Rosysecret Beauty Drink

Hi Korang,


Ni aku nak citer pasal beauty drink yang aku dah cuba ni iaitu Ruhainies Rosysecret tau.

Aku rasa sesungguhnya ramai wanita kat luar sana yang inginkan muka menjadi flawless dan lebih cerah kan, so meh sini aku perkenalkan produk terbaru iaitu Ruhainies Rosysecret Beauty Drink. Pengasas Ruhainies Rosysecret Beauty Drink ialah Cik Ruhainies sendiri. Untuk dapatkan kulit yang cantik, sememangnya tidak boleh malas. Kenalah selalu bersenama, menjaga diri dan minum supplement yang betul agar sentiasa bertenaga dan yang penting sentiasa AWET MUDA.


Ruhainies Rosysecret Beauty Drink

Minuman ini diperkaya dengan bahan-bahan semulajadi yang tinggi khasiatnya dari pelbagai jenis seperti 

“Strawberi, Buah Goji, Biji Anggur, Buah Delima, Madu asli dan Serbuk Mutiara”.



Biasanya Rosysecret Beauty Drink ini diambil 1 sachet sebelum breakfast. Alah senang je, terus makan cam tu je.


9 Manfaat Kesihatan Ruhainies Rosysecret Beauty Drink

· Ianya berkesan seawal 3 hari

· Tona wajah lebih sekata, lebih cerah, mulus dan sihat

· Anti penuaan, menjadikan kulit lebih anjal dan gebu

· Mengurangkan lesu dan menjadikan badan lebih bertenaga

· Mengurangkan jerawat, bintik hitam dan lingkaran hitam bawah mata

· Mengurangkan rasa lapar dan mengawal berat badan

· Membaiki dan memperbaharui sel-sel kulit dan organ dalaman

· Menghilangkan lenguh pada sendi-sendi

· Meningkatkan sistem imunisasi badan

Khasiat Bahan Utama Ruhainies Rosysecret Beauty Drink

Strawberi

Pearl Powder

Buah Delima

Antara Testimoni Pengguna

Testimoni pengguna ini dikongsikan di Instagram ataupun cari sahaja #RRBEAUTYTESTIMONI. Pelbagai testimoni di kongsi.




Harga & Pembelian

Setiap kotak yang dijual mempunyai 15 sachets


RM 120 Semanjung Malaysia

RM 130 Sabah & Sarawak

Jika inginkan maklumat lanjut


WhatsApp +60192663410 untuk pembelian


Email:ruhainies.rosysecret@gmail.com


1 comment :

Alin Marlini said...

bestnya...macam sedap je kak...hehehehe