Wednesday, January 27, 2016

Refinity ACNE Hydrogel Untuk Hilangkan Jerawat Secepat Mungkin

Hi Korang,

Kisah jerawat ni memang senantiasa tak akan abis.


Nak-nak lagi kalau kulit bermasalah macam aku ni, nampak je bersih tapi still ada lagi jerawat pasir, parut jerawat dan memacam lagi yang berkaitan dengan jerawat tau. Mungkin salah satu sebab keluar jerawat ialah stress dan pola pemakanan kita seharian ek. 


Kekadang tu jerawat ni bukan tumbuh kat muka je malah ianya tumbuh di belakang badan, leher dan pelbagai tempat lagi yang kita sendiri tak sangka. 

Aku tau jerawat ni memang ambil masa untuk hilang dari muka so bersabarlah. Tapi kekadang tu aku jadi tak sabar jugak, kesudahannya jari aku yang gatal ni pi picit jerawat tu keluarkan whiteheads tu kan maka jadilah parut di situ. Padahnya daripada nak hilangkan jerawat ekk dapat pulak parut jerawat.

Ishkk nyampah betul lah

Well well well aku dengan tak sengajanya terdiscover mengenai produk kecantikan terbaru ni iaitu Refinify Acne Hydrogel. Wah krim jerawat baru ni, of courselah aku nak cuba.


  • Kandungan Acne Hydrogel
  • Aqua
  • Salix Alba Extract
  • Glycerine
  • Phenoxythanol
  • Triethanolamine
  • Propylene Glycol
  • Acrylates / Beheneth-25 Methacrylate Copolymer

Apa kelebihan Refinity Acne Hydrogel ?
Pantas Bertindak

Formulasi Acne Hydrogel fokus pada rawatan jerawat dan bekas jerawat bagi menjadikan wajah anda kembali licin bersih berseri. Ianya mempercepatkan proses pemulihan kulit dengan cara memudarkan kesan jerawat seperti parut dan kedutan sekaligus mencantikkan struktur kulit.

Senang & Mudah

Hanya sapu 2 kali sehari dan tunggu hasilnya. Cepat meresap dan kering tanpa rasa kesan minyak. Gunakan setiap pagi dan malam atau sekerap yang diperlukan.

Sesuai Untuk Kulit Sensitif

Tidak seperti produk lain di pasaran, Acne Hydrogel diperbuat dari bahan herba Asli yang sangat efektif dalam rawatan jerawat dan bebas dari bahan kimia. Oleh itu, ia sangat sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

Pengiktirafan

Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (NOT151105679K) dan Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PO-BMF-PPIM01407). Diyakini halal dan dijamin keberkesanannya.

98% Pengguna Berpuas Hati

Hampir 10,000 botol dijual setiap bulan dan hampir kesemua pengguna berpuas hati dengan kesannya. Setiap hari, pihak Refinity menerima testimoni positif dari pengguna.

Cara Penggunaan Refinity Acne Hydrogel




1. Bersihkan muka sebersih mungkin

2. Keringkan.

4. Picit sedikit Refinity Acne Hydrogel.

3. Sapu pada kawasan berjerawat . Tapi datang angin gila aku ni, aku sapu je seluruh muka hahahahha. Please jangan ikut cara aku ek


Testimoni Pengguna

Ini aku sharekan beberapa testimoni untuk rujukan korang ek.




Nampak memang menyakinkan ek


Harga Refinity Acne Hydrogel

Harga asal adalah RM 90 sebotol
Tapi, sekarang korang boleh dapat dengan harga ....

1 botol = RM70 
dan
2 botol = R130

Murahkan ? 

Itulah aku sendiri pun tak sangka jugak ek

Segala maklumat lanjut , korang boleh layari laman wab :




Info di ambil daripada : http://refinity.com.my/index.html
Segalanya adalah fakta bukan rekaan semata-mata, please refer website tersebuttttt