Sunday, January 17, 2016

Pati HERBA MADU Dapat Kurangkan Masalah Kesihatan

Hi Korang,


Selalu kita biasa nampak kat pasaraya jual madu je kan, tapi PATI MADU? 

Langsung tidak ye…


Meh sini aku nak citer kat korang mengenai PATI HERBA MADU yang menjadi kegemaran Datuk Malek Noor (bekas ahli seni bina badan terkenal di Malaysia dan juga Asia). Ermm mesti produk ni berkesan pada beliau ek.

Produk hebat ini dipasarkan oleh syarikat milik bumpiputera Clear Herbs Sdn Bhd & Clear Herbs Trading yang berlamat di D27-1 Jln TKS 2, Taman Kajang Sentral, 43000 Kajang Selangor

Untuk pengetahuan semua produk Pati Herba Madu ini dihasilkan daripda bahan utamanya iaitu Madu Asli, kurma, bawang putih, jus lemon, halia dan cuka epal. Gabungan ramuan terbaik ini diekstrakkan menjadi cecair pati yang mampu:-

*Menurunkan Kadar Kolesterol

*Membersihkan saluran jantung yg tersumbat

*Menurunkan Berat Badan

*Melancarkan process pembuangan

*Membuang angin dalam badan 

*Ianya juga sangat baik untuk pesakit yang menghidap penyakit darah tinggi dan kencing manis


Selain daripada mengurangkan lagi sakit jantung, Pati Herba Madu ini juga sesuai dimakan oleh mereka yang mengalami sakit dada, kebas-kebas tangan, stroke, gout, resdung dan juga darah tinggi.

Di antara ramuan yang terkandung di dalam Pati Herba Madu adalah Madu lebah asli, Halia, Bawang Putih, Jus Lemon, Cuka epal dan Kurma

Ini merupakan testimoni daripada Datuk Malek Noor mengenai Pati Herba Madu ni

Kisahnya bermula Datuk Malek Noor telah dikejarkan ke hospital, dek kerana beliau telah rebah kerana mengalami sesak nafas. Hasil pemeriksaan doktor mendapati dua saluran arteri Datuk Noor tersumbat. Satu pembedahan telah dilakukan ke atas beliau. Pada mulanya Datuk Malek berasa pelik memandangkan doktor memberitahu kandungan kalestrolnya sebenarnya adalah rendah. Tetapi Datuk Malek tidak dinafikan gaya hidupnya yang suka mencuba makanan yang baru dan seorang yang "kaki makan" mungkin menjadi penyebab beliau mendapat serangan jantung.

Pelbagai ikhtiar dan nasihat beliau ambil buat iktibar tentang cara menjalani hidup yang sihat. Hinggalah beliau ditemukan dengan Pati Herba Madu. Setelah mengambil secara konsisten, beliau dapat merasakan banyak perubahan terhadap dirinya. Bayangkan beliau yang sudah berusia 60 tahun masih mampu berjalan jauh, tidak rasa mengah apabila bermain golf, mampu bersenam di gimnasium dan paling penting beliau dapat melakukan ibadah dengan tubuh badan yang sihat.


Dan kini Datuk Malek Noor telah dilantik menjadi produk duta Pati Herba Madu dan beliau sendiri berasa gembira dan teruja untuk berkongsi segala kebaikan yang beliau perolehi setelah secara konsisten beliau mengambil produk ini setiap hari.

Nampak tak? Betapa bagusnya produk Pati Herba Madu ni.





Dan kalau korang nak baca lebih banyak testimoni pengguna boleh layari link testimoni PATI HERBA MADU

Yang menariknya produk Pati Herba Madu yang dihasilkan secara 100% asli tanpa pengawet telahpun perolehi sijil GMP (Good Manufacturing Practice) serta mendapat kelulusan KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia) dan ianya juga produk yang diyakin HALAL oleh ahli Persatuan Pengguna Islam Malaysia. 

Oh ya! Harga untuk satu botol yang mempunyai kandungan sebanyak 250ml adalah RM69 (semenanjung), manakala RM79 (Sabah dan Sarawak)


Keterangan lanjut korang bolehlah layari:-





@ hubungi di talian : 0192535796 / 0133627775 / 0125157396

Kalau nak dapatkan dari agen-agen yang dilantik boleh rujuk pada link ni


Jadikan Pati Herba Madu sebagai supplemen harian korang ek




15 comments :

Maria Firdz said...

Menarik juga produk nih..

safurara said...

sana sini madu kan kak. mmg bagus madu ni.

Unknown said...

boleh beli bagi kat mak ayah ni..

nurmisnan said...

dari bahan2 pun kita nampak khasiat kebagusannya.. kena cuba ni belikan utk mak abah.. biar makin sihat selalu

Rizziela said...

Kena cari ni..sy pun selalu rasa letih2

AyuArjuna BiGoshh said...

aku kena beli satu ni...stok simpanan vitamin sihat kat umah

Mama Darwiish said...

macam best je produk ni, first time tengok pati.madu

Fadzi Razak said...

Sekarang makin banyak supplemen yang kandungan dia berasaskan madu dan makanan sunnah lain. Memang berbaloi untuk dicuba.

ienaeliena said...

produk yg bagus utk menurunkan tahap kolestrol dlm badan :)

PinKy MoMMa said...

sekarang ni macam macam penyakit..pemakanan paling penting kan..kena jaga..pati herba madu ni sbb dia banyak makanan sunnah..tu yg buat tak sabar nak cuba ;)

Fiza Rahman said...

Banyak khasiat pati herbamadu nih.

illy ariffin said...

Salam Kak Lily, ni illy datang menyibuk kat sini hehehe... thank you for sharing good info macam ni :) mencegah lagi bagus dari merawat

Nisa Kay said...

boleh laa nisa try ni.. sebab nya nisa cepat nau penat huhuu..

Jueliza Jamani said...

Bagus utk kesihatan ni.. kita yg muda boleh mencegah penyakit dgn mengamalkan produk pati herba madu ni

Benjamin said...

Jgn terkena madu dah...hehe