Thursday, October 30, 2014

Ntah Kemana Mood Hilang

Hi Korang,

Mood pun boleh hilang kalau ada menda yang selalu bermain di fikiran kan.

Itulah, aku sendiri pun tak tau nak buat cam ne.

Sebab tu kalau korang perasan entry aku dalam minggu ni agak macam ala-ala advertorial je kan, tak de pun citer pasal aku, dia dan kucing-kucing gilerku..

Agaknya banyak sangat tulis pasal advert kot, tu yang jadi cam ni ek...


Okla nak berehat seketika nak cari mood yang hilang tu ek..

Korang pun tengah hilang mood gak ke...






4 comments :

AyuArjuna BiGoshh said...

same here...

kene pekena dip dip dulu ni haha

nadia arrumaisha said...

Take a rest...(^_^)
Saya kalo dh berserabut, mood hilang, memang banyak kerja terbengkalai... siap boleh banyak typo lagi kalo menaip..

AMIIZAA said...

kena carik mood semula....main2 dgn meoww:)

Miss Ika said...

kena lepak ni untuk cari mood tu balik hehe