Wednesday, October 22, 2014

Hi Tea Di Lavista Cafe,Bangi Dengan OFFPEAK.MY

Hi Korang,

Petang-petang kalau nak pi minum-minum sambil lepak-lepak menjajau jugak nak cari tempat kat Bangi ni kan. Lagi pulak ada jumpa client ke, kengkawan ke kan so haruslah kena selesa baru lama sket nak chit-chat.


Sekali sekala nak jugak tukar angin, minum petang di hotel tapi kalau difikirkan harganya pulak mahu nangis dibuatnya kan.


So ada satu website bernama OFFPEAK yang menawarkan diskaun harga makanan di beberapa restoran yang terpilih. Bila dengar cam tu je, terus jelah google website OFFPEAK ni kan. Klik sana, klik sini, confirm je booking terus start kereta drive ke Bangi-Putrajaya Hotel ni. 

Once sampai je kat Cafe Lavista ni, terus je tunjukkan booking slip tuh.

Yeah, mari makan..

Inilah dia hidangan ala-carte yang menjadi santapan ktorang pada hari tuh.

Pizza (RM38.90)

Club Sandwich (RM37.20)

Nasi Goreng (RM37.20)

Penang Char Kuay Teow (RM33.10)

Sangat-sangat awesome sekali dengan portion hidangannya yang amat besar serta sedap memang menarik hati dan perut aku yang bekeroncong time kan di tambah lagi dengan harganya yang murah setelah di tolak diskaun dari OFFPEAK.MY


Seronok gak sekali sekala, minum-minum petang sebegini. Sambil makan sambil borak-borak dengan diorang ni sampai tersandar-sandar dibuatnya.

Selain daripada menu ala-carte, ada juga hidangan buffet di Lavista Cafe ni. Mehlah kite tengok apa yang ada di buffet line kan











Semuanya sedap-sedap belaka especially menu bergrill, tapi aku tak sempat amik gambar pun sebab asyik benau makan kan.

Korang pun mesti interested nak tahu cam ne nak dapatkan diskaun makan hebat ni kan.

Nah ini dia websitenya, aku tunjukkan satu per satu ek cara nak buat dapatkan harga istimewa ni



2.register je dulu, guna FB account atau email pun boleh


3.pilih restoran yang korang nak pi, ikut suka lah. Aku nak pi makan kat Lavista so pilihlah restoran ni. Letak segala details macam berapa orang nak pi, tarikh dan waktu.


4. tengok dah siap pun booking. tengok details betul-betul ek, kang salah plak.

Jangan lupa plak, lepas je confirm nak lagi senang print je booking slip yang di hantar kat email korang. Bawak je dan tunjukkan pada mereka yang bertugas kan.

Yang penting service OFFPEAK.MY ni free je tak yah keluar satu sen pun untuk buat booking ni, tapi makanan tu yang korang order tu kenalah bayar. Kan dah dapat diskaun.

Itu saje


Bukan setakat Cafe Lavista ni je, ada lebih daripada 100 restoran yang terdapat di dalam list Offpeak dan semakin bertambah dari hari ke sehari, cuma kena browse sesatu la ek.

Meh LIKE social media Offpeak seperti berikut ek

Facebook: Offpeak.my

Instagram: Offpeak.my

Google+: Offpeak.my

Twitter: Offpeak_my

Hah suka la tuh, mari-mari banyak lagi restoran aku pi makan dengan gunakan service OFFPEAK ni, korang stay tune jelah kat blog aku ni ek..



3 comments :

Mummy MM said...

Wah, bestnya. Teringin nak pergi event macam sis. Dapat jumpa sis. Heheh.

hazman fadzil said...

whoaa.... thanks for the reminder ...eden pun tak register lagi nie... hehehehe

Sherry Go Sharing said...

see already hungry