Friday, July 1, 2016

PLAZA SHAH ALAM - Iftar Bersama Kanak-Kanak Pusat Jagaan Anak Yatim Dan Miskin SRI KUNDANG

Hi Korang,

Sedikit berita di pagi jumaat yang indah ni

Plaza Shah Alam menganjurkan Iftar bersama-sama anak-anak 'Pusat Jagaan Anak Yatim dan Miskin Sri Kundang' hari ini sebagai sebahagian daripada acara kepada masyarakat di sepanjang bulan Ramadhan.

Dato' AC Mizal dan Ifa Raziah bersama Kanak-Kanak dari Pusat Jagaan Anak-Anak Yatim dan Miskin Sri Kundang.

Seramai 50 kanak-kanak dari Pusat Jagaan Anak Yatim dan Miskin Sri Kundang menghadiri dan berpeluang untuk menghabiskan masa dengan keluarga Plaza Shah Alam serta tetamu selebriti seperti Dato’ AC Mizal dan Ifa Raziah.

Ifa Raziah menyanyi bersama Kanak-Kanak dari Pusat Jagaan Anak-Anak Yatim dan Miskin Sri Kundang.

Persembahan Dato' AC Mizal yang disertai oleh krew Peace Yall FM dan Kanak-Kanak dari Pusat Jagaan Anak-Anak Yatim dan Miskin Sri Kundang.

Selain jamuan makan diikuti dengan solat Magrib, kanak-kanak berumur 8 hingga 14 mempunyai peluang untuk menonton Dato’ AC Mizal dan Ifa Raziah yang diadakan di atas pentas.

"Inisiatif tahunan adalah sebahagian daripada program Tanggungjawab Sosial Plaza Shah Alam yamg berterusan untuk menyambut bulan suci Ramadan dengan mereka yang memerlukan. Kami berharap acara ini akan meninggalkan kenangan dan membawa kegembiraan kepada kanak-kanak" kata Puan Azura.

Puan Azura berkata bahawa ia membawa kegembiraan kepada kakitangan Plaza Shah Alam apabila melihat anak-anak semua gembira di bulan yang suci ini.

"Ia adalah amat seronok dapat berbuka puasa bersama-sama dengan ramai orang dan juga dapat melihat Dato’ AC Mizal menyanyi di atas pentas," kata seorang daripada kanak-kanak dari Pusat Jagaan Anak Yatim dan Miskin Sri Kundang.

Puan Azura Mokhtar, Senior Centre Manager Plaza Shah Alam, Encik Khalid Rashid, Presiden Persatuan Kelab Kucing Malaysia, Dato' AC Mizal dan Ifa Raziah memberi sumbangan kepada Pusat Jagaan Anak-Anak Yatim dan Miskin Sri Kundang.

Tetamu lain yang turut hadir termasuk ahli-ahli Kelab Kucing Malaysia yang juga menyumbang 1000 bekas bubur lambuk pada hari ini.

PLAZA SHAH ALAM

Dimiliki oleh Evergreen Venues Sdn Bhd, sebuah syarikat pelaburan hartanah milik persendirian, Plaza Shah Alam adalah berhubung dengan sebuah menara pejabat yang dikenali sebagai Plaza Masalam. berdekatan Concorde Hotel Shah Alam, bank-bank utama dan persegi komersial yang berkembang maju terletak bersebelahan dengan pusat membeli-belah ini.

Dengan 1,000 ruang letak kereta dan kemudahan keselamatan kemudahan, pusat membeli-belah boleh diakses 24 jam seminggu. Ini pusat membeli-belah kejiranan mempunyai empat tingkat dengan tempat makan dan kedai-kedai makan dari segala macam dengan hidangan yang terdiri daripada Barat untuk makanan Asia.

Selain itu, terdapat banyak kedai-kedai pakaian yang menawarkan pakaian yang bergaya seperti Baju baju kurung dan baju Melayu.

Plaza Shah Alam adalah pusat membeli-belah destinasi mesra anda kemudahan di mana pelawat dan penduduk di sekitar Shah Alam boleh datang dan mendapatkan keperluan mereka dengan mudah dan selesa.