Tuesday, July 26, 2016

PETSMORE RoadShow Sempena ‘The Secret Life Of Pets' Di The Mines Shopping Mall

Hi Korang,

Bagi penggemar kucing or anjing mesti kenal dengan PETSMORE ni kan! Yelah kedai kelengkapan binatang peliharaan, cakap je apa nak semua ada di sini. 


PETSMORE merupakan kedai pet runcit rantaian terbesar di Malaysia, kini mempunyai 25 cawangan sekitar di Klang Valley. PETSMORE adalah pusat pet dengan pelbagai jenis pet hidup (anjing, kucing, haiwan kecil, glider gula, landak dan akuatik), produk pet, makanan pet, aksesori pet, servis dandanan pet, hotel pet danlain-lain. 

Banyak kan perkhidmatan yang di sediakan ek.

Sempena tayangan filem 'The Secret Life Of Pets' yang akan datang September ini, PETSMORE mengadakan roadshow secara besar-besaran dari 28 Julai hingga 31 Julai 2016 di The Mines Shopping Mall.

Di antara promosi hebat yang ditawarkan adalah:-


Promosi Hebat 1
PETSMORE menawarkan 1000 unit product pilihan jualan murah besar-besaran dengan diskaun lumayan sehingga 70% sementara stok masih ada kepada si comel kesayangan korang dan setiap ahli berhak untuk mendapat 3 unit. 


Promosi Hebat 2
Baucer shopping bernilai sebanyak RM30 tanpa had minima pembelian akan memberikan kepada 200 pelanggan pertama, dengan syarat tanpa had minima pembelian, pelbagai barangan menunggu untuk kesayangan si comel korang!


Promosi Hebat 3
Berita baik untuk peminat kucing! PETSMORE menawarkan grooming ticket sebanyak 5 sesi dandanan yang berharga RM265 dengan hanya harga serendah RM10 untuk pelbagai jenis baka kucing kepada 200 pelanggan pertama. Selalu kalau grooming dalam RM70-80 untuk satu session kan, ini RM10 je kot. Baiklah booking lekas 


Promosi Hebat 4
200 pelanggan pertama akan menerima baucer pet bernilai sebanyak RM300. Untuk sesiapa bersedia menjadi seorang ibu bapa si comel atau ingin menambah ahli keluarga, jangan lepaskan peluang terbaik ini, kerana berharga RM300 baucer pet ini hanya boleh digunakan dalam 4 hari, membolehkan anda mengagumi si comel untuk membawa pulang ke rumah!


Promosi Hebat 5
PETSMORE menawarkan sebanyak 100 unit sangkar & perabot sementara stok ada dengan HARGA WOW untuk rumah baru si comel kesayangan anda. Ia adalah masa baik untuk menukar rumah & perabot baru untuk si comel kesayangan anda!

Promosi Hebat 6


Lucky Wheel SPIN Seksyen! Semua transaksi semasa 4 hari jualan gila ini PETSMORE juga bagi peluang untuk SPIN & MEMENANGI satu hadiah (RM1500 baucer pet, rm100 baucer shopping, RM50 baucer shopping, RM10 baucer shopping & lain-lain) berikut:
 
Resit RM150 dapatkan 1 SPIN
 
Resit RM300 dapatkan 2 SPIN 
(Spin 2 kali & pilih satu hadiah)
 
Resit RM450 dapatkan 4 SPIN 
(Spin 4 kali & pilih satu hadiah) 


Promosi Hebat 7
PETSMORE akan memberi ganjaran kepada pelajar prestasi baik yang mencapai 80 markah ke atas dalam peperiksaan, tunjukkan keputusan peperiksaan anda untuk menikmati tawaran hanya RM1 untuk seekor hamster Sesuai untuk pencinta haiwan kecil dan mereka yang ingin mempunyai sahabat yang lebih kecil berhak untuk mendapatkan hamster comel serendah RM8.99! peluang yang baik untuk anda untuk berkembang dengan pengetahuan pengendalian haiwan dan persahabatan haiwan peliharaan!


Promosi Koleksi Edisi Terhad 'The Secret Life Of Pets'

Kini korang boleh mendapat Promosi Koleksi Edisi Terhad 'The Secret Life Of Pets' (topi, cawan, lencana, mainan, frisbee) di PETSMORE! Dengan pembelian dari mana-mana produck dipilih dari 11 jenama besar ini (Eukanuba, Iams. Alps Natural, Iskhan, Nutrience, Dr.Pro, Merrick, Pro Balance, Ciao, Singen & Inodorina) dalam tempoh 4 hari promosi akan dapat menikmati sehingga 70% diskaun untuk premium koleksi! 


Menyertai Pertandingan Foto & Melancong ke Seoul
PETSMORE turut menjemput peminat TSLOP untuk menonton tayangan perdana filem itu juga! Ya! Merebut mana-mana produck dilipih dari 11 jenama (Eukanuba, Iams. ALPS, Iskhan, Nutrience, Dr.Pro, Merrick, Pro Balance, Ciao Chu Ru, Singen & Inodorina) dan mengambil foto paling kreatif di kawasan foto yang bersedia untuk anda.Top 20 pemenang yang mendapat undi terbanyak akan memenangi TSLOP tiket wayang perdana + hadiah! Champion akan memenangi tambahan tiket penerbangan 2 hala ke Seoul! Wow! Boleh menonton filem dan melancong ke Seoul secara percuma, menyertai sekarang!


Kedua@50% Diskaun
Merebut mana-mana produck dipilih dari 4 jenama makanan pet/ makanan ringan / makanan tin yang diimport (Eukanuba, Iams, ALPS dan Iskhan) untuk menikmati sehingga 50% diskaun@Kedua! benar-benar rendah ini!


Keempat@RM1
Merubut mana-mana produck dipilih dari 3 jenama makanan pet yang diimport (Nutrience, Dr.Pro dan Merrick) dan menikmati RM1@Keempat! Pasti berbaloi!


Ketujuh@RM0.10
Belum selesai! Merebut mana-mana produck dipilih dari 3 jenama makanan tin yang diimport (Pro Balance, Ciao Chu Ru dan Dr.Pro) untuk menikmati serendah RM0.10@Ketujuh! Bolehkah anda percaya?! RM0.10 yeah! Belilah tidak akan menyesal!


3 FOR 2
Pada masa yang sama, PETSMORE juga ada jenama Taiwan makanan kesihatan pet yang diimport - SINGEN & jenama Itali pembersihan & kecantikan pet produck yang diimport - INODORINA dengan promosi 3 FOR 2. Apakah 3 FOR 2? Ia adalah Beli 3 Bayar 2! 

Semua promosi hebat ini adalah eksklusif untuk Ahli PETSMORE! 

Belum menjadi Ahli PETSMORE?


JOM & JADILAH AHLI PETSMORE SEKARANG!

Pemegang kad keahlian PETSMORE berpeluang menikmati banyak manfaat sebagai: 

Servis penginapan untuk haiwan peliharaan secara percuma selama 2 hari pada setiap tahun 

Jaminan kesihatan selama 7 hari 

Tarikh pemulangan produk selama 30 hari 

Diskaun sebanyak 5% akan diberikan untuk kesemua produk
 
Diskaun sebanyak 5% lagi pada hari bulan jadi anda
 
Maklumat pomosi 

Mengumpul dan menebus mata 

Promosi maklumat notis 

Tunggu apa lagi !

Datanglah beramai-ramai ke pembukaan rasmi PETSMORE di The Mines Shopping Mall minggu ini tau pada 28 Julai – 31 Julai 2016


PETSMORE ‘The Secret Life Of Pets‘ RoadShow
Date : 28 Julai 2016 – 31 Julai 2016
Time : 10am – 10pm
Alamat : L5-02(P) Level 5, The Mines, Jalan Dulang, Mines Resort City, 43300 Seri Kembangan, Selangor.

Telefon : +603-89577735



2 comments :

Liyliz Yusof said...

eah ada dak uban dkt poster. hehe

Nadia Johari said...

kucing dah takde..sedihh