Friday, July 22, 2016

Kempen Anchor ‘Say Cheese’ 2016 Di RT Pastry Cafe Subang Jaya

Hi Korang,



Fonterra Foodservices Malaysia hari ini berjaya melancarkan Fasa kedua kempen Anchor Say Cheese yang pertama seumpamanya di pasaran. Bersama-sama dengan rakan kongsi bakeri yang terpilih, Fonterra terus menggembirakan para pelanggannya dengan pencuci mulut Edisi terhad (limited edition) yang dicipta oleh cef patisserie dalaman Fonterra sendiri yang menggunakan mentega berkualiti tinggi yang sebenar, keju krim, susu dan krim dari kepelbagaian produk Anchor yang amat popular iaitu Anchor Cream Cheese, Anchor Butter dan Anchor UHT Full Cream Milk

Aku dapat merasai hidangan special ni tau di RT Pastry baru-baru ini.


Di antara menu pilihan pencuci mulut berasaskan bahan jenama Achor ini adalah :

Cheeznie

Almond Rosa

First Love

Lady Marmalade

Mengancam nama-nama pencuci mulut ni ek, buat korang rasa tak sabar-sabar nak makan kan


Ok sebelum tuh kita dengar sedikit ucapan daripada Ms Linda Tan, Head of Fonterra Food services "As customers are becoming more discerning, they are looking for more exclusive products to indulge in. This is our way of bringing our Anchor brand directly to the consumers in the most experiential way. Our bakery partners are highly supportive and have been long-term users of our Anchor products, and this will also showcase their commitment to bringing only the best to their customers,"

Setiap rakan kongsi bakeri yang dipilih oleh Anchor menggunakan resepi asal dan latihan yang disediakan oleh cef patisserie di Fonterra, dengan beberapa rasa lain sedikit untuk disesuaikan dengan pilihan unik pelanggannya yang lazat.


"We are happy to once again partner with Fonterra Foodservices for the second phase of the Anchor Say Cheese campaign, after the immense success in sales during the first phase last year. Our customers loved the Anchor signature range and it was selling out like hot cakes, literally. With this new range, we look forward to delighting our customers further," kata Mr. Lu, pemililk RT Pastry Café Subang Jaya ini.

Meh aku tunjukkan korang ek

Cheeznie

a perfect combination of cheese and chocolate with a cream cheese sandwiched between two slices of decadent chocolate brownies and topped with chopped walnuts

Almond Rosa

a nutty almond butter sponge cake with a rich layer of cream cheese

First Love 

a sweet bread with a brown sugar cream cheese in the center

Lady Marmalade

a sweet bread with an orange cream cheese filling topped with orange candied peel



Ciptaan Anchor eksklusif ini boleh didapati di kedai roti terpilih seluruh negara dari sekarang sehingga Disember 2016. Di samping itu, pencuci mulut istimewa ini juga boleh didapati di semua bakeri di seluruh negara yang mengambil bahagian iaitu:

Bread History in Penang, 

The Bakers Hut in Seri Manjung, 

Born n Breads in lpoh, 

Patisfrance and Yeast Pastry in Malacca, 

Veluxe Cake House in Skudai, 

Fung Seng in Muar, 

Port View Euro Bread in Kota Kinabalu, 

Taka in Kuching

Hot Cross Bun in Miri

Harga untuk pencuci mulut yang berbeza-beza mengikut kedai roti, boleh didapati daripada RM3.20, sebiji.


Dengan setiap pembelian 2 kotak dari Anchor Say Cheese’s signature desserts, pelanggan bakal menerima edisi terhad sudu istimewa dari Anchor.


So apa lagi meh singgah ke bakeri yang terpilih ni ek, sedap wei sampai tak tergambarkan camne rasa kesedapannya tuh.



1 comment :

ASTraveller said...

salam singgah dan follow. awk dijemput join GA sy! :D

http://www.akuseorangtraveler.com/2016/07/travelog-faghuzi-giveaway-by-aku.html