Monday, August 31, 2015

Selamat Hari Merdeka 2015

Hi Korang,

Ye hari ni merupakan Hari Kebangsaan yang ke 58 bagi negara kita Malaysia

Dan genap jugak 5 hari aku tak menulis di blog ni, ye betul langsung tak de kesempatan untuk bukak blog apatah lagi nak menulis kan. Seriously masa mencemburui aku sungguh kan.

Rasa macam loser sangatlah ada blog tapi tak berupdate ek...

Enough of that..


Anyway aku cuma nak ucapkan Selamat Hari Kemerdekaan yang ke 58 buat Malaysia, semoga lebih aman dan makmur walaupun sekarang ni kisah politik makin hebat kan hahahhaha

Walaupun negara kita dah merdeka tapi rasa-rasa kita ni merdeka ke tak ek? Ermm fikir-fikir kan la ek..




Selamat bercuti semuanya...

3 comments :

lynn said...

Merdeka

adianiez AIDA said...

salam merdeka dari aida ye :)

aKSARAfENDI said...

secara tersiratnya,mcm msh blum mrdeka scara ksluruhan. Semoga Malaysia sentiasa dilindungi..