Friday, December 2, 2011

Kedai Ikan Rakyat 1 Malaysia Kini Di Buka

Hi Korang,

Kita dah biasa dengar or perasan kedai runcit 1 Malaysia kan? Now muncul plak Kedai Ikan Rakyat 1 Malaysia. Wah nama kedai dah gempak kan.



Untuk pertama kalinya Kedai Ikan Rakyat 1Malaysia ini di Centrum, Setiawangsa di sini bakal menawarkan produk runcit termasuk barangan basah yang segar. Kira-kira 80 peratus daripadanya terdiri daripada pelbagai jenis ikan yang harganya sangat berpatutan 30-40% jauh lebih murah dari harga di pasaran dan terjamin mutunya.

Premis yang dimiliki oleh Restoran Sekinchan Ikan Bakar itu akan dibuka kepada orang ramai bermula Jumaat ini.
Bagi korang yang duk dekat2 area Setiawangsa ni boleh lah ke sini untuk membeli belah tanpa ragu-ragu tentang harga dan kualiti barangan di sini.
Aku? may be someday akan ke sana kot. Nak cuba gak , betul ke harganya murah kan.


2 comments :

Ladysirna said...

wah, menarik ni, bleh la gi juga, rega ikan kat pasar melambung naik...fuhh...

Outdoor Furniture said...

woe!! nice post shared by you.thanks for sharing this nice blog..