Monday, December 19, 2011

Bercuti Pun Best Jugak Kan

Hi Korang,

Rasa-rasanya bila dah hujung2 tahun ni kalau pi bercuti pun syok jugak kan? Tapi nak kemana ek. Memandangkan cuti aku pun tinggal 12 hari cam tu so tak leh jalan jejauh kan.

Kalau ke sini ok tak?


Dekat pun dekat, expenses pun tak banyak kuar. Nanti lah tanya Mr Big dulu cam ne. Maklumlah dia tukang bayar so kena lah pujuk2 sket kan.

Korang dah pi USS ni, best tak? berapa duit belanje korang abis kat sane ek.


7 comments :

Fazrol said...

USS - salah satu tempat idaman untuk pergi nie..

daydeck86 said...

USS best wey
aku tukar 400 pun tak abis sebab aku duduk umah akak aku jew... ehehheeee

POSH76 said...

aku pun tingin nak pi...plan dulu

hazman aka species1980 said...

aku pun teringin gak nak ke sana....tapi kena kumpul duit dulu la nampaknya...

Em's Family said...

i dah plan nak pergi Universal Studio ni tahun depan.. nak kumpui2 duit dulu

isabelle said...

nape skrg ramai org nak pi uss ekk?
adik aku pun ajak gi

Outdoor Furniture said...

Kalau wat entry aku tak rase yang semua orang akan tulis yang sebetul-betulnye diorang akan lakukan..mungkin aku silap mungkin aku tengah betul sape tau?.