Wednesday, May 25, 2016

Promosi Istimewa Dan Hadiah2 Daripada Kenny Rogers Roasters

Hi Korang,

Meh aku citer sket mengenai sejarah dan latar belakang Kenny Rogers Roasters ni ek.


Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahudan juga rakan2 sekalian. Mesti pembaca kat sini ramai adalah peminat setia makanan ayam panggang no. 1 di Malaysia mana lagi kalau bukan Kenny Rogers Roasters. Sebenarnya sejak tahun 1994 mereka telah buka cawangan di Malaysia iaitu di Jalan Telawi.


Itu bermakna mereka cukup matang dalam menyediakan hidangan makanan ayam panggang yang lazat dan sihat untuk rakyat Malaysia. Maha juga adalah peminat setia Kenny Rogers Roasters selalu kalau pergi mana2 shopping atau jalan2 mesti singgah makan kat sini. Kehebatan mereka juga terbukti apabila mereka telah banyak menerima penganugerahan sehingga peringkat antrabangsa.


Antara anugerah yang pernah di raih oleh KRR adalah Top 10 of Asia, 2 Consecutive Years of Social Media Excellence Awards 2015 & 2016 dan 2 Consecutive Years of Malaysia Franchise Award - Best Franchise Corporate Social Responsibility Award 2014 & 2015. Tu baru sikit yer banyak lagi nak cite tak muat lak kat sini. 


Bagi merealisasikan hak dan juga bantuan kepada rakyat Malaysia yang memerlukan kerana mereka tidak melupakan mereka yang kekurangan. Program CSR yang banyak di jalankan seperti makan percuma kepada rumah anak yatim, bantuan kepada rumah2 orang2 tua dan juga rumah anak yatim, juga mengadakan program charity yang lain korang semua tahu. Di antara yang terbaru adalah Chicken Run yang akan berlangsung pada 22 Mei ini nanti. Ia juga adalah program larian amal dimana korang yang menyertainya akan menyumbang kepada mereka yang memerlukan.


Selain itu juga KRR banyak dalam usaha untuk membantu rakyat Malaysia untuk berjaya dalam kehidupan. Sebagai orang biasa menjadi pengurus cawangan yang besar boleh di capai jika bersama dengan KRR. Mereka meraikan juga pekerja dan juga petugas yang telah bertungkus lumus dalam bekerja dan memberi komitmen dalam diri mereka. Setiap tahun memberi ganjaran kepada pekerja yang berdedikasi dan sentiasa setia. 


Dengan semua kejayaan dan juga ke meriahan sepanjang 22 tahun Kenny Rogers Roasters di Malaysia mereka sekali lagi nak meraikan semua peminat setia tahun ini. Memberi kepada korang ganjarang berganda bukan satu tapi dua. 



Setiap kali kunjungan ke semua cawangan KRR akan memberikan korang Iced Lemon Tea dan juga Soup secara percuma syarat kena beli mana2 Main Meal yang ada.


Cara mudah untuk korang nak dapatkannya hanya muat turun eVoucher ini yang Maha sediakan bawah ni dan bawa bersama semasa membuat pembelian. Atau korang boleh juga terus ke laman Facebook Kenny Rogers Roasters Malaysia dan like di sana. Lepas tu nanti boleh dapat item2 percuma ini. Jadi untungkan kepada peminat KRR di Malaysia dapat saja promosi hebat.


Aku pun tak lepas peluang juga nak bagi lagi kat korang pembaca setia blog CikLilyPutih ni dengan hadiah dari KRR Malaysia. Maha nak buat contset simple saja untuk korang menang kad KRR bernilai RM100. 

Jadi nak tahu macam mana kena pergi ker Facebook FanPage Ciklilyputihdotcom untuk maklumat lanjut nanti ok. Terus bersama Kenny Rogers Roasters kerana ia memang terbaik.


2 comments :

Noriza Rahman said...

Dah lama tak makan kat KRR

Ayue Idris said...

ala, ayue bru je lepas bwk 1 family g mkn sini masa blk kg aritu.