Friday, May 27, 2016

FeedMyGuest Malaysia- Katering Online Di Malaysia Yang Memudahkan Korang

Hi Korang,


Dulu time mak-mak kite still kuat, kalau ada kenduri kendara dialah tekongnya.


Boleh masak berjenis-jenis lauk pauk kan, itu belum kira dessert yang di buat sehari sebelum majlis. Bila orang datang kenduri je tengok macam-macam jenis lauk, bila tanye tempeh ke? Ermm haruslah mak aku cakap eh masak sendiri lah, tak main tempah-tempah tau.

Itu dulu

Tapi sekarang ni..

Nak masak kenduri tahlil yang keluarga je jemputannya paksa semua orang balik tolong dia masakkan hehehe.. yelah korang pun, dia dah berumur so manalah larat nak buat ni semua. 

Itu mak aku!

Tapi aku? Ermmm kalau masak untuk 10 orang pun, sakit lenguhnye meleret-leret sampai MC hari isnin kann hahauhaua… pemalas memang cam tuh..


Sudahnya sibuklah tanya orang katering mana yang sedap dan senang nak deal. So kengkawan pun bagilah sebab dah ada pengalaman kan. Then up caterer tu buat perangai dan makanan tak sedap arghh sudah. Bayo dah mahal ni tapi hasilnya tak do huhuhuhuhu sedey ooo

Kena plak event last minit kan, mana plak nak cari catering emergency ni. Cari sana sini pun tak de yang available, jawabnya makan roti canai mamak jelah ek.

Ok bagi menyelesaikan masalah korang, so ini dia…


Hah apa plak website Feed My Guest ni ek

Feed My Guest ni merupakan satu laman web yang menghimpunkan segala jenis mak neka catering yang berada di sekeliling kita. Ada senarai makanan, jenis makanan mengikut occasion, harga, other services dan korang jugak boleh buat perbandingan bagi setiap caterer ni tau.
cara menggunakan website Feed My Guest

Eh, ada lagi ni. Boleh gak baca review or testimonial yang para pelanggan yang pernah menggunakan perkhidmatan catering tersebut.


Di antara TOP caterer di dalam senarai Feed My Guest ni

Eleh aku tau korang malas nak baca kan, ni aku tunjukkan beberapa jenis gambar untuk mempermudahkan kerja korang. 

Cam best je ek..

Boleh pilih caterer yang bersesuaian dengan majlis korang

Tengok ni aku cubalah pilih caterer Burger Giler Power

So kite pilih dan tengok di antara menu yang boleh kita order

bila dah berkenan, then terus je order

Tapi kalau dah betul-betul malas nak survey satu per satu, nah korang isi borang untuk request for quote


Senang, terus je diorang buatkan semua sekali tanpa korang sakit kepala yang mana satu nak fikir.

Bagi aku, website FeedMyGuest ini senang digunakan. 

Untuk kita-kita genX yang tech savvy ni, memang senang nak faham dan mudah menggunakan website FeedMyGuest ni even anak-anak sekarang ni lagi pandai daripada kita. 

Sekarang ni kat Lembah Klang je dulu, nanti banyaklah cater kan

Untuk caterer

Korang boleh register untuk masuk ke dalam senarai caterer dalam Feed My Guest ni, ermm berkembanglah lagi bisnes korang ek.

Mudah sahaja kan? kan? kan? 

Website FeedMyGuest ini sangat mudah, cepat loading dan efficient. Pelanggan pun senang hati. Jadi tunggu apa lagi? Jom booking (kalau nak buat event) dan kongsikan website ini kepada kawan-kawan, saudara mara, dan sesiapa je yang memerlukan ek


Facebook: Feed My Guest
Email: support@feedmyguest.com
Phone: 03-6203 2522





No comments :