Tuesday, September 26, 2017

AGEHAN Express Meals Di Borak-Borak, Grand Bluewave Hotel Shah Alam.

Hi Korang,


Meh citer pasal makanan jepun lagi ek

Di sebabkan akak lily suka benar dengan makanan jepun ni so akak liy berkesempatan ke Grand Bluewave Hotel Shah Alam untuk Agehan Express Meals review.



Seronoklah tengahari tuh, makan-makan ala jepun ek hehhehe

Promosi Agehan Express Meals dari sekarang hingga November 2017 ianya menawarkan bento yang menarik seperti Gyu Shogayaki, Yaki Udon dan Onigiri yang hanya berharga RM25.00 + satu kotak. Gyu Shogayaki disediakan dengan pan fried beef dengan sos khas, fresh garden salad dengan japanese fish cake dan dressing, japanese white rice, potato dan chuka kurage. 




Bagi Yaki Udon, ia dihidangkan dengan pan fried udon with seafood, vinegered fish, giant sushi roll, deep fried bean curd with sauce dan chuka kurage. Akhirnya adalah Onigiri, ia dihidangkan dengan deep fried chicken, salmon with fish flake triangle rice, chilled soya beancurd, potato with sliced salmon dan chuka kurage.


Selain itu, pihak hotel juga mempunyai pelbagai makanan seperti Edamame (boiled green bean) dengan hanya RM14.00 +, California Maki (half nori, sushi rice, avocado, tobiko, lettuce, kyuri, kani stick, mayonise) hanya RM29 .00+, Oyako Don with Miso Soup (chicken with scrambled egg on rice) hanya dengan RM26.00 +, Tsukimi Udon (thick floor noodles in soup with egg) hanya RM22.00 +, Tanuki Udon (thick floor noodles in soup with tempura fritters) hanya RM18.00 + dan Tori Teriyaki with Goham Set (sliced chicken with teriyaki sauce, rice, and miso soup) hanya RM29.00 +. 

Ala carte juga tersedia di mana pilihan seperti Teppanyaki meat or seafood, Tempura Ebi or Yasai Tempura dan Teriyaki Saba or Gindara.


Jom kita ke 



Grand BlueWave Hotel, 
Persiaran Perbandaran, Seksyen 14, 40000 Shah Alam, Selangor.
Tel : 03-5511 8811 ext. 2615








Kaki Bebel,

LILY


www.ciklilyputih.com

No comments :