Tuesday, September 12, 2017

My Gaston Luga Backpack…

Hi Korang,

Memanglah akak lily banyak beg tapi koleksi backpack memang kurang. Normally kak Lily guna sport backpack macam Deuter je untuk travel ke mana-mana tapi kalau untuk formal travel tak kan nak guna beg pack sport kot. 

Bila nampak backpack Gaston Luga kat website diorang ni rasa cam teringin plak nak beli kan sebab designnya cantik dan eksklusif. Akak Lily sampai tak tau nak pilih yang mana sebab semuanya cantik-cantik belaka so jangan tamak dan akhirnya akak Lily ambil keputusan untuk memilih Praper Blue-Brown ni, alah senang nak mix and match dengan baju-baju yang ada tuh lah hehehhee

nampak siapa yang excited dengan backpack Gaston Luga ni? ermm DakUban la kan

Setelah beberapa hari lepas order so sampailah parcel yang di tunggu-tunggu tau. Aku saja keep track nak tengok parcel tuh kat mane wah jauh rupanya dia berjalan dari Estonia sampai terus je depan pintu office akak Lily ni dan tak sampai seminggu pun cepat jugak servis penghantarannya. 

Cantik kan!!



Bergaya la akak Lily hari tuh hehehehhe sampai Mr Big pun jeles tau.

Backpack Praper ni bagi akak Lily rekaannya kemas, memang tak de satu compartment di bahagian luar tapi kalau tengok sebelah dalam adal banyak poket sebenarnya. Boleh letak ipad, mini laptop, paperwork, personal stuff dan banyak lagi lah. 

kompartment dalam backpack Gaston Luga, boleh letak document, ipad, powerbank dalam poket kecik-kecik tuh 

poket belakang ni akak lily simpan MRT card, Touch n Go card so senang naik train tak yah bukak beg

Yang penting, langsung tak rasa berat walaupun cam banyak barang di isi, selesa memang selesa menggunakannya dan rasa gorjes tau.


Untuk korang yang berminat benau nak dapatkan backpack dari Gaston Luga ni, korang boleh dapat FREE shipping + 20% off as tax rebate rebate (from non-EU countries) tau. 

Dan lagi korang boleh guna unik code akak Lily iaitu 'ciklilyputih' untuk dapatkan 15% diskaun tambahan daripada harga asal.


Korang boleh check it out website Gaston Luga‘s untuk melihat sendiri koleksi backpack yang cantik-cantik belaka ye. 

Apa lagi meh follow lekas

Website : 

Instagram : 


Selamat bershopping…



3 comments :

Nadiah Suhaidi said...

kemas dan bergaya reka bentuk bag yang ada kat website Gaston Luga ni.. Dari gambar ni kita boleh tau materials yang digunakan high quality :)

el said...

lawa..tgh cari gak beg galas cam gini

Bayakaya said...

Cantik sangat dan nampak stylo gitu