Tuesday, September 5, 2017

REVIEW | KINOHIMITSU Superfood Supreme

Hi Korang,

Ermm akak Lily tau ramai yang amalkan makanan tambahan macam kolagen, vitamin dan banyak lagi. Of courselah bila usia dah meningkat ni semua nak kena jaga. Nak kena makan ubat itu ubat ini, end up sampai kita tak tau yang mana satu nak makan kan.


So akak Lily cadangkan korang amalkan Kinohimitsu Superfood Supreme ni. 

Memang ye pun, akak Lily ambil Superfood Supreme keluaran Kinohimitsu ni je. Senang segalanya ada dalam satu bancuhan. 

Eh, kenalah cuba untuk berikan kesihatan yang baik untuk badan kita. 


Kinohimitsu Superfood 500gram ini mengandungi 7 ramuan utama yang ternyata sangat membantu memelihara kesihatan badan. Ianya merujuk kepada 7 warna seperti yang telah diringkaskan seperti gambar di atas. Apa yang akak lily dapat simpulkan ianya adalah kombinasi sumber-sumber pemakanan yang sihat dan digabungkan menjadikannya pemakanan yang lengkap untuk tubuh badan.

Perasan tak kemain aktifnya kak Lily sekarang ni cam sotong! Hahahaha

Sotong sangat kan, yelah sekejap ke sini sekejap ke situ. Siang kat office, malam kat event, tengahmalam kat kedai mamak makan hahahhaaha… so semua tenaga ni datang dari Kinohimitsu nilah tapi memang semulajadi akak Lily seorang yang ligat punggg.

Yang pentingnya Kinohimitsu Superfood Supreme ni bebas dari gula dan kolestrol dan membuatkan akak lily kurang rasa lapar kalau tak dulu kejap-kejap nak mengunyah je nowdays no more ye.

Didalam setiap pek Kinohimitsu Superfood Supreme ni didatangkan bersama scoop plastik khas didalamnya. Pek kedap udara didatangkan juga dengan penutup plastik selain daripada penutup tin didalamnya. ianya bagi memastikan bekas ini benar-benar boleh menutup rapat bagi mengelakkan bahan didalamnya mudah untuk terdedah dengan angin. 

Cara nak minum?

Alah mudah je 


Letakkan 2 scoop ke dalam 150ml-200ml air suam. Kalau korang nak guna air sejuk pun boleh. Kacau rata. Nak senang guna shaker je, masukkan dan goncang terus sebati

Rasanya?

Rasa beras perang tuh kuat sket tapi ada manis-manis madu dihujungnya itu yang senang tuh. Eh tak de rasa pelik lah. Korang ni memang nampak warna gelap je korang dah assume tak sedap kan


Tapi akak lily nak ingatkan Kinohimitsu Superfood Supreme bukan ubat kurus nye walaupun ianya dapat mengurangkan selera makan korang, ianya makanan kesihatan. Kalau nak kurus, makan Superfood Supreme ni dan bersenam selalu so barulah nampak kesannya hehehhee

Kak lily amalkan sebab selalu terskip breakfast tuh, dah tu kul 10 pagi dah lapo. Bila dah makan Superfood ni rasa lapar teruk tuh takdelah sangat. 

Nak cuba Kinohimitsu Superfood Supreme ni, korang boleh check it out di laman web portal talian membeli-belah antara yang terkemuka di Malaysia iaitu di 11street.my!








Kaki Bebel,

LILY

www.ciklilyputih.com

1 comment :

Unknown said...

Kak lily amalkan lagi tak sekarang?? Boleh saya tahu ig kak lily?? Saya nak follow