Friday, May 5, 2017

Taste New Zealand Food Fair Kembali Kini di Jaya Grocer

Hi Korang,

Pesta Makanan Taste Of New Zealand kini kembali dan kali ini ianya berlangsung di supermarket Jaya Grocer seluruh Lembah Klang.


Apa yang seronok dengan Pesta Makanan Taste Of New Zealand ni ek?

Ek kita boleh dapatkan pelbagai jenis barangan dan produk keluaran dari New Zealand ni tertutamanya epalnya yang segar, buah kiwi yang enak, coklat dan memacam lagi lah.

Di anjurkan oleh New Zealand Trade and Enterprise (NZTE), Taste New Zealand ini sedang berlangsung di kesemua 19 outlet Jaya Grocer seluruh negara dari 3 Mei hingga 21hb Mei 2017. 


Lebih daripada 150 jenis produk keluaran New Zealand yang mampu memikat hati dan perut korang hehehehhe

"Malaysians consistently seek high quality New Zealand dairy products, from healthy and tasty milk powder and cheese to yoghurt and ice cream. This demand continues to grow as Malaysians become increasingly conscious and mindful of what they consume," kata Matt Ritchie, New Zealand Trade Commissioner to Malaysia dan Brunei.

Kanthan K, Head of Merchandising Department berkata, "As Malaysia's Fresh Neighbourhood Grocer, we take pride in carrying quality, premium products for every Malaysian's daily convenience and needs. Jaya Grocer is glad to collaborate with New Zealand Trade and Enterprise to feature an exciting range of both new and readily available products at the New Zealand Food Fair that are equivalently delicious, nutritious and meeting health requirements."

Di antara produk yang korang boleh dapati di outlet Jaya Grocer ni adalah :

'Grow Young Together' with Anlene


Baru aku tau yang susu Anlene ni dari New Zealand ek hehhehehe selama ni minum je tau kan. Anlene MoveMax™ ini diformulasi daripada nutrien penting iaitu magnesium, zinc, and Vitamins B, C, D & E untuk menbantu penjagaan tulang, sendi badan kita.

Whittaker's

Bermula di tahun 1896 iaitu dari James Henry Whittaker, New Zealand's primary chocolate brand. Memang coklat Whittaker’s ni terkenal dengan kualiti yang baik dan coklatnya sedap kerana biji kokonya dari Ghana dan Madagascar yang sememang terkenal dengan biji koko yang bagus.


Sekarang ni ada perisa baru iaitu The Fijian Ginger and Kerikeri Mandarin yang kaya dengan 62% dark coklat dan limau mandarin yang di tanam di Keri Keri New Zealand. 

Whittaker's Tweats ni pun sedap gak, rasa-rasa kiwi sket dan diperbuat daripada 33% koko jugak ye

Griffin's





Ini pun salah satu jenama biskut no.1 di New Zealand, kini korang boleh dapati di Jaya Grocer ni jugak. Pelbagai jenis perisa yang unik lagi enak. 

Eh bukan 3 produk ni je yang ada, ada lagi jugak produk lelain.









Banyak kan, banyak kan. Kalau aku letak semua memang peninglah korang nak tengok semua gambar-gambar ni hehehehe.. saje nak jeleskan korang hehhee



Selain daripada itu, kalau korang belanja RM50 di dalam satu resit di Jaya Grocer Taste New Zealand, korang boleh redeem Esklusif 60 Anniversary themed shopping bag dan boleh join lucky draw contest.  Hadiah utamanya bernilai RM888 barangan New Zealand 

Apa lagi nak tunggu jom lekas-lekas pi shopping ek


No comments :