Friday, May 26, 2017

Buffet Ramadan 2017 | "CITARASA RAMADAN" Di HOTEL ISTANA Kuala Lumpur City Centre

Hi Korang,

Sambung lagi citer pasal buffet ramadhan lagi ek..


Oleh kerana Ramadan hamper menjelma tidak lama lagi, Chef Eksekutif Hotel lstana Kuala Lumpur City Centre, AI Fitri AI Bakri dan pasukannya menampilkan lebih 100 jenis hidangan lazat bufet Ramadan yang bakal mengingatkan korang hidangan di rumah. 






Di mulakan dengan pelbagai jenis Kerabu seperti Kerabu lsi Ketam, Kerabu Betik, Kerabu Udang, Kerabu Daging Tomato dan Kerabu Ayam Pegaga. 









Hidangan ‘lstana's signatures’ seperti Local Style Smoked Catfish in Spicy Coconut Gravy, Butter Prawns, Braised Fish Head in rich local style thick curry with Tomato, Okra and Herbs, Indian Lamb Bandai Karma dan beberapa lagi jenis hidangan tidak mungkin akan dilupakan. 





Para tetamu juga dihidangkan dengan Chefs' Live Action Stations, di mana hidangan tempatana seperti Chay Kuey Teow, Lemang, sizzling grill delights - Portuguese style, dan tidak ketinggalan juga Carvery Station (Whole Roasted Balinese Marinated Lamb served with a selection of Vegetables with Mustard, Black Pepper, Mushroom and Rosemary Sauce) dan macam-macam lagi. 

Untuk menambahkan kegembiraan di dalam ‘gastronomic journey’ ini, pihak hotel juga turut menyediakan hidangan popular di negeri-negeri di dalam Malaysia seperti Nasi Dalcha Tulang Rusuk, Pakistani Briyani, Kelantanese Traditional Rice with Fresh Long Beans And Roasted Beef, Vietnamese Spring Roll, 


Kegemaran rakyat Malaysia iaitu durian, di sediakan pelbagai jenis pencuci mulut daripada durian seperti Glutionous Rice With Serawa Durian, Dodol Ourian, Durian Strudel, Cendol Durian, ABCD - Air Batu Campur with Durian and Durian Crepes. 

Bagi berbuka puasa secara kumpulan, Hotel Istana menyediakan beberapa bilik function untuk tujuan ini. Ruangan solat, dan solat tarawih juga di adakan sepanjang bulan Ramadan. 

Harga bagi "Citarasa Ramadan" Buffet at Taman Sari Brasserie di Hotel lstana Kuala Lumpur adalah

RM169.00 nett dewasa 

RM75.00 nett kanak-kanak (4 -11 years).

Dapatkan harga EARLY BIRD SPECIAL iaitu 25% diskaun dari 27 May hingga 3 June 2017.

Terdapat juga 20% diskaun bagi kredit kad terpilih 4 June until 25 June 2017. Terms and Conditions apply.

Our Raya Buffet Hi Tea will be available on 26 and 27 June 2017 from 12.30 pm to 3.30 pm for only RM105 nett per adult. We have a promotion of BUY 2 FREE 1 on these two days.

Untuk tempahan, korang boleh hubungi  03 2141 9988.

Jom kita ke:

Hotel lstana Kuala Lumpur City Centre 
73, Jalan Raja Chulan, 
50200 Kuala Lumpur, Malaysia 

T: 603 2149 5670 
F: 603 2144 0121


So boleh lah plan dari sekarang ek hehehee

Untuk nak tau lebih lanjut mengenai buffet Ramadhan review tahun 2017, peta destinasi, koordinat GPS, cara tempahan, no telefon, alamat dan PROMOSI harga terkini buffet Ramadhan 2017 so stay tune di blog Cik Lily Putih ni tau.


No comments :