Friday, January 27, 2017

Sambutan Tahun Baru Cina Bersama dengan GINTELL

Hi Korang,

Bak kata pepatah "Kesihatan adalah kekayaan dan pencegahan adalah lebih baik daripada mengubati". Sempena menyambut Tahun Ayam, GINTELL percaya tentang ‘Kesejahteraan Hidup, Kesihatan Badan’ sebagai matlamat untuk memberikan ‘Kesejahteraan, Kesayangan dan Kehidupan’ bagi pelanggan. GINTELL berharap agar seisi keluarga dapat menjalani kehidupan yang sihat and sejahtera dengan memperkenalkan pakej CNY produk-produk GINTELL. Dengan ini, kami akan menganjurkan pameran kesihatan di Sunway Velocity Mall, Cheras dari 12 sehingga 22 Januari, 2017.


Bersempena dengan pameran kesihatan ini, kami telah menjemput duta GINTELL yang disegani sepanjang 11 tahun, model antarabangsa Amber Chia untuk menyertai pameran kami pada 22 Januari 2017, jam 3 petang untuk berinteraktif dengan pelanggan. Selain itu, majlis juga mengadakan sesi tandatangan yang melambangkan Amber Chia berterusan digelar sebagai Duta GINTELL yang ke-sebelas tahun. 

*Pakej CNY (1)

GINTELL De’Wise Care ialah kerusi urut pertama yang menggunakan urutan teknologi XV-trek sepanjang 135cm yang memberi regangan urutan dari tengkuk ke peha, yang mampu mengurut bahagian kritikal yang kerusi urut biasa tidak mampu capai. Selain itu, teknologi urutan ‘Butterfly’ serta Pusingan Guasa 3D menawarkan pengalaman urutan seakan diurut oleh pakar urut. GINTELL menawarkan diskaun RM10,988 atau RM305.22 sebulan bagi kerusi urut De’Wise Care dan De’ Vano S FUNtastic Sofa! 

*Pakej CNY (2)

Kerusi urut GINTELL De'Wise Wisdomatic adalah kerusi urut yang memenuhi keperluan untuk semua. Dengan adanya GINTELL DéWise, segala kepenatan akan hilang dengan keseronokan dan kepuasan urutan yang selesa. Penggelek 3D akupuntur diperkenalkan untuk memenuhi keperluan setiap orang. Ciri-ciri ini memberi urutan wisdomatic yang disesuaikan dengan saiz badan anda. Selain itu, pengesan pintar dengan tepat mengikut titik Akupuntur badan anda yang dapat menyenangkan seluruh badan. Selain itu, Trek Ultra Chiro akan mengikuti setiap lengkung badan anda bagi menyediakan urutan yang persisi dan disasarkan dengan ergonomik dan keselesaan dari leher ke paha. Trek 95cm panjang ini akan membantu melegakan sakit belakang dan pinggang dan melegakan sengal otot. Selain itu, Regangan 230 Royale Thai akan membantu melegakan dan menghilangkan penat anda setelah seharian penat bekerja. Sekarang, GINTELL De’Wise Wisdomatic kerusi urut rebat sehingga RM5000.*

*Pakej CNY (3)

GINTELL DéVas HD yang direka dengan inovasi urutan yang memberikan urutan yang lebih presisi untuk seluruh badan. Selain itu, kerusi urut GINTELL DéVas HD berteknologi HD untuk memberikan kehidupan yang sihat dan kesejahteraan seisi keluarga. Pakej kombo Kerusi urut GINTELL DéVas HD dan mesin senaman GINTELL i-So Curve hanya RM7,988 atau RM221.89 sebulan! Ia dilengkapi dengan trek SV Chiro 110cm memberikan 38% lebih urutan mencapai pinggul dan peha. 

*Pakej CNY (4)

Sofa FUNtastic De’Vano S GINTELL menggabungkan kenikmatan urutan dengan rekaan kontemporari yang sesuai untuk dipadankan di rumah. Urutan FUNtastic Trek-V yang panjangnya 105cm mempunyai reka bentuk ergonomik untuk memberikan urutan seluruh tubuh yang lebih memuaskan dan mampu mencapai bahagian belakang, pinggul dan peha sekaligus melegakan ketegangan otot untuk keselesaan dan ketenangan tubuh badan.


Berbanding dengan kerusi urut biasa yang gagal melegakan posisi dengan tepat, Penggelek Urut Berhaba 3D De’Vano S mampu memberikan kelegaan menyeluruh untuk pengedaran darah dan meningkatkan metabolisme bagi mengurangkan pengekalan air dalam badan serta lenguh bahu. Pembentuk punggung dan juga pelvik memberi sasaran kepada bahagian peha untuk membantu pembentukkan punggung, dan membantu membetulkan pelvis untuk mengecapi bentuk badan yang diidamkan. Tapak kecil Sofa FUNtastic De’Vano S GINTELL memudahkan anda meletakkannya di mana sahaja di dalam rumah untuk menikmati keselesaaan urutan. Sekarang, anda hanya perlukan RM3, 988 atau RM110.78 sebulan akan memiliki De'Vano S FUNtastic Sofa dan kaki urut G-Beetle Plus. Dengan adanya mesin urut kaki, kepenatan kaki semakin kurang sempena lawatan ke saudara-mara dan rakan-rakan pada Tahun Baru Cina ini.


Untuk pengalaman GINTELL dewa kami, hanya singgah mana-mana bilik pameran kami yang berhampiran untuk menguji gelombang seterusnya urut HD penuh atau hubungi Talian Khidmat Pelanggan 1800 88 6332. Sebagai alternatif, layari www.gintell.com, GINTELL MALAYSIA Facebook, Instagram #GINTELLMALAYSIA dan juga GINTELL WeChat untuk maklumat lanjut.



GINTELL adalah salah satu rangkaian produk penjagaan kesihatan yang terkenal di Malaysia. Kini, GINTELL mempunyai lebih daripada 100 cawangan di pusat membeli belah terkemuka di serata Malaysia dan diiktiraf oleh Malaysia Book of Records bagi “Rangkaian Produk Penjagaan Kesihatan Terbesar”!

GINTELL berharap semoga sihat dan bahagia dan Selamat Tahun Baru Cina!

2 comments :

arzmoha said...

wah beraya dengan Gintell la ya

fullcrackedpc said...

Very good article! We will be linking to this particularly great post on our website. Keep up the good writing.
fullcrackedpc.com
360 Total Security Crack
GlassWire Elite Crack
SUPERAntiSpyware Professional Crack
DVDFab Crack
Wise Care Crack