Saturday, January 14, 2017

Pemenang Kontest AEON 32nd ANNIVERSARY SPEND & WIN Bakal Ke Jepun dan AEON Kempen Tahun Baru Cina 2017

Hi Korang,

Bila ada kesempatan macam ni, pergilah ke event kan walaupun sekejap je.


BAru-baru ini AEON CO. (M) BHD mengadakan majlis penyampaian hadiah kepada pemenang-pemenang Kontest AEON 32nd ANNIVERSARY SPEND & WIN bersama-sama dengan penaja utama, VISA Malaysia.

"The AEON 32nd Anniversary "Spend & Win" contest was a great success," kata Encik Poh Ying Loo. Pengarah Eksekutif AEON. "The amount of submissions were overwhelming and we are glad that our loyal customers had fun in participating in the activities which were planned for them."


Peraduan "Spend & Win" telah diadakan mulai 8 September hingga 20 Oktober tahun 2016 untuk memperingati ulangtahun ke 32 AEON. Pertandingan itu memberikan para pelanggan berpeluang untuk memenangi salah satu daripadanya pakej pelancongan Jepun serta kamera Canon dan baucar hadiah AEON dan 32 hadiah sagu hati AEON RM300 baucar hadiah dan 500 mata AHLI AEON, berjumlah semua bernilai RM130, 000. Ia adalah mudah untuk disertai iaitu semua pembeli yang perlu lakukan adalah untuk membelanjakan jumlah minimum di mana-mana kedai AEON menggunakan Kad VISA mereka, isi borang peraduan dan menyerahkan borang peraduan bersama-sama dengan resit sebagai bukti pembelian ke dalam kotak Peraduan yang disediakan. 


Pemenang hadiah utama peraduan ini ialah Encik Tokong Thean Tat Ying, yang akan melancong ke Jepun yang bernilai RM20, 000 perjalanan baucer, kamera EOS Canon, membeli-belah di AEON dengan RM1, 000 nilai baucar hadiah AEON dan 10,000 Mata AHLI AEON. Enam peserta bertuah ke Jepun juga menerima hadiah mereka dari Encik Poh Ying Loo, Pengarah Eksekutif AEON dan Encik Ng Kong Boon, Pengurus negara Visa Malaysia


Musim perayaan tahun baru Cina akan datang awal untuk AEON dengan pelancaran kempen tahun baru Cina di AEON. "We hope the year of the Rooster will bring everyone prosperity." kata Encik Poh Ying Loo, Pengarah Eksekutif AEON CO. (M) BHD semasa pengumuman aktiviti dan promosi yang menarik yang telah dirancang sempena tahun baru 2017 ayam jantan tersebut.

Kempen ini akan dipenuhi dengan promosi yang hebat seperti penjualan AEON yang diadakan bersempena dengan perayaan tahun baru Cina dari 1 hingga 30 Januari 2017 dengan storewide dengan diskaun sehingga 70%. 

Ahli AEON berpeluang membeli di AEON bertuah membela ayam jantan pada RM 18 dengan setiap pembelian ofRM 80 menerusi satu daripada gabungan 2. Perayaan kemakmuran 3 hari khas dari 12 ke 14 Januari 2017, AEON AHLI juga akan menerima baucar tunai kemakmuran bernilai RM 5 dengan pembelian RM100 dan ke atas (tidak termasuk GST) dalam satu atau kombinasi dua resit (pada hari yang sama) di AEON mana-mana kedai.

Bagi pemegang kad AHLI AEON yang bercadang untuk memperbaharui keahlian mereka atau mereka yang bercadang untuk mendaftar untuk ganjaran eksklusif dengan AEON juga seharusnya mengambil peluang ini untuk melakukan Jadi sekarang kerana AEON kini Edisi terhad yang menawarkan Kad yang adalah sah selama tiga tahun untuk hanya RM24 (simpanan sebanyak RM12).


Peminat media sosial harus menyertai peraduan AEON bertuah membela ayam jantan Cari & menang Facebook ini untuk memenangi RM8, 888 bernilai kemakmuran AEON Hadiah Baucar. Peraduan ini selama sebulan bermula pada 29 Disember 2016 dan akan berlangsung sehingga 29 Januari 2017.

Selain promosi perayaan di kedai-kedai AEON, pengunjung-pengunjung pusat membeli-belah AEON boleh juga menebus yang comel dan eksklusif AEON Mall ayam empuk mainan serta Ang Pow paket dengan minimum pembelian di pusat membeli-belah. Untuk mempertingkatkan alam sekitar perayaan, akan ada persembahan dan aktiviti-aktiviti di Mall AEON yang dipilih tiap-tiap hari Sabtu dan Ahad pada bulan Januari.

Jomlah singgah ke mana-mana AEON Shopping Mall ek, shopping sempena nak raya ni kan.


4 comments :

Linda said...

Wahh bestnya klu menang hadiah pegi Jepun...

ietams said...

bestnya hadiah nya ke jepun..
nak gi jepun nak gi jepun

Mama Zharfan said...

congrats to the winner

Suria Amanda said...

Dh lama x shopping kat sini...