Saturday, January 7, 2017

#HAPPYBEAUTIFULYEAR Dengan WATSONS!

Hi Korang, 

Musim kempen Tahun Baru Cina datang lagi bagi tahun 2017, of course ini merupakan event pertama yang aku dapat daripada client ek hehehehe


Watsons Malaysia memulakan tahun baru ini dengan melancarkan kempen bagi tahun baru Cina 2017. Pelancaran kempen #happybeautifulyear adalah diterajui oleh video muzik tahun baru Cina yang menampilkan lagu asal 'Happy Beautiful Year' dengan penampilan cameo oleh lebih daripada 20 selebriti tempatan dan antarabangsa 

"Watsons is proud to present this highly anticipated music video after the success from the previous year. And we are confident with the quality of the music video production and song arrangement; it will continue to be the favourite amongst Malaysians celebrating Chinese New Year. My sincere thanks to our business partners and Watsons VIP members for continuing to believe in Watsons," kata Caryn Loh, Country General Manager dan Head of Watsons Malaysia. 

Caryn menambah, "Chinese New Year is one of our most important campaigns to continuously engage with our customers. Aside from the innovation of products available at our stores during the festive season, this year we are sending across the message of the most beautiful you." 


Kemuncak kempen ini yang merupakan lagu dan video muzik telah dilaksanakan secara langsung pada majlis pelancaran oleh duo menyanyi kegemaran Malaysia, Fuying dan Sam. Dan kedua-duanya turut diiringi oleh barisan pelakon utama dalam video muzik dan rakan-rakan selebriti lain seperti Amber Chia, Alvin Sinclair, Arja Lee, Arfan Aris, Chui Leng, Leng Sisters (DJ Leng Vein and MC Leng Sean), John Tan, Kit Mah, Leng Sean, Nadine Ann Thomas, Nigel Chin, Reem Shahwa, Rubini Sambanthan, Santhawan Boonratana dan Wafa de Korte. 

Dan untuk menguatkan lagi kempen dan muzik video, Palla gembira dari Thailand juga diberi peranan cameo dalam video muzik. Palla gembira yang mempunyai lebih dari 1.5 juta pengikut di media sosial mempunyai peminat setia asas di Malaysia dan sebaik-baiknya yang sempurna yang patut menjadi sebahagian daripada video muzik ini. 


"This music video showcases familiar Malaysians scenes and multi-cultural facets of Malaysia. This music video has winning elements of fun, laughter, over the top and humour and is poised to be loved by Malaysians. Also the music video and the original song convey the message of having the beautiful you for this New Year inside and out," kata Danny Hoh, Head of Marketing, Watsons Malaysia dalam ucapan kempen beliau untuk Tetamu, ahli-ahli masyarakat media dan Blogger. 

Penghasilan muzik video ini dirakam di Disember 2016 di pelbagai lokasi di Lembah Klang. Watsons adalah khusus untuk menghasilkan satu lagi video muzik yang amat berjaya untuk mempamerkan intipati sebenar menyambut tahun baru Cina termasuk menyanyi dan menari dengan muzik yang dicintai 


Terdapat dua versi digital lanjutan untuk mempromosikan rawatan rambut dan menawarkan kosmetik di kedai-kedai di seluruh negara. Versi digital pelanjutan pertama yang menawarkan menawarkan penjagaan rambut yang disediakan di saluran Watsons Malaysia YouTube dan Facebook setakat telah menerima lebih daripada setengah juta views dalam beberapa hari!

Untuk menambahkan lagi keceriaan ahli Watsons VIP, kempen Watsons #happybeautifulyear juga menawarkan hadiah bernilai RM1,888,888 untuk untuk peraduan Dip and Win di mana Ahli VIP yang berbelanja lebih daripada RM80 dalam satu resit berpeluang untuk merebut hadiah dari happiness box yang telah di sediakan.

Happiness Box

Promosi lain sempena Kempen #happybeautifulyear merangkumi:

• Nationwide savings up to 50%

• FREE CNY Packet with purchase of RM60 and above

• FREE Collectible Mug with purchase of RM150 and above

• FREE Collectible Bowl and Chopstick Set with purchase of RM250 and above

• Exclusive hair offers with RM18 OFF for any purchase above RM118 with any participating hair care brand

• Exclusive cosmetic offers with buy 2 lipsticks with 10% OFF and receive FREE jewellery box with purchase of RM100 and above of cosmetic products.

Untuk maklumat lanjut mengenai tahun baru Cina Watsons kempen dan promosi, sila layari www.watsons.com.my/cny2017

1 comment :

adianiez AIDA said...

saya ahli watson.
tapi bukan vip ler kot :) ha ha ha