Friday, April 20, 2018

DERMA 365, Penjagaan Harian Untuk Kulit Sensitif Korang

Hi Korang.

Disebabkan oleh faktor persekitaran seperti pencemaran udara, perubahan suhu dari bahagian dalaman yang berhawa dingin kepada keadaan panas don lembap serta kekurangan penghidratan, menyebabkan kulit menjadi sensitif don tidak selesa, kering atau merekah. 

Guardian Malaysia yang mengendalikan rantaian lebih daripada 400 kedai, menyediakan pelbagai produk Farmaseutikal, Kesihatan don Kecantikan kepada lebih daripada 2.5 juta pelanggan Malaysia sebulan, dengan gembira memperkenalkan penyelesaian untuk kulit yang sensitif, rangkaian derma365 baru Gentle Cleanser don Gentle Lotion yang sesuai untuk semua jenis kulit, termasuk kulit kering don sensitif. 


Tentang derma365 

derma365 adalah barisan produk yang terbukti secara klinikal don dermatologi yang dirumus khas untuk menawarkan penyelesaian kulit sensitif harian untuk anda don keluarga anda. Kulit yang sihat memerlukan penjagaan yang khusus setiap hari, bukan sahaja sewaktu timbul masalah kulit. lnilah sebabnya mengapa derma365 Gentle Cleanser don Gentle Lotion adalah pH-seimbang don hypoalergenik, untuk melegakan kulit don melindungi kulit dari persekitaran luaran yang sukar. Semua produk derma365 dirumus agar lembut pada kulit don diformulasi bebas daripada sabun, pewarna, wangian, MIT, paraben, lanolin, bahan-bahan yang berasal dari haiwan, minyak mineral, SLS don SLES. 

derma365 dibangunkan di makmal Baxter don dibuat di Australia. Pusat Makmal, Penyelidikan & Pembangunan Baxter mempunyai kepakaran kulit don merupakan penerima anugerah bagi perkembangan teknologi dermatologi. Dengan pengetahuan don komitmen yang tinggi terhadap keperluan kulit yang unik, semua produk diformulasikan mengikut piagam don piawaian kualiti yang ketat. 

derma365 merupakan gabungan semulajadi don sains dengan Sensium 2, kompleks pelbagai faedah yang membantu menenangkan don melindungi kulit sensitif don kering. derma365 Gentle Cleanser don Gentle Lotion untuk semua jenis kulit menggabungkan organik Koloidal Oatmeal don Trimethylglycine yang membantu mempromosikan lapisan perlindungan kulit don melindungi dari persekitaran luaran yang mencabar. 

Trimethylglycine membantu untuk mengawal keseimbangan air di dalam kulit don membantu untuk melindungi daripada dehidrasi untuk kulit yang lembut don licin. Koloidal Oatmeal telah digunakan berabad lamanya sebagai agen penenang untuk menghalang daripada dehidrasi. Kepekatan tinggi kanji don hidrokolloid 13-D-glucan membentuk penghalang air yang mengikat air secara eksklusif bagi memegang kelembapan pada kulit. la jug a bertindak sebagai sistem penampan, membantu mengembalikan pH normal kulit. 

Untuk hasil yang terbaik, pengguna dinasihatkan mandi menggunakan air suam dengan derma365 Gentle Cleanser, diikuti dengan penggunaan derma365 Gentle Lotion untuk melembapkan kulit. 

Encik Alfonso Roderos, Pengarah Own Brand, The Dairy Farm Company berkata: "Oleh Kerana ramai orang yang mengalami kulit sensitit. maka kami mencipta produk yang mampu dimiliki yang boleh melegakan serta melindungi kulit daripada persekitaran luaran yang mencabar. derma365 mahu memberi peluang kepada orang ramai untuk menikmati kulit yang lebih sihat dengan menawarkan produk yang berbeza don inovatif yang dirumuskan oleh makmal Baxter." 

Ms Antoinette Lasjunies, Ketua Penjagaan Peribadi, Own Brand, Kesihatan & Kecantikan, Kumpulan Dairy Farm menjelaskan bahawa gabungan alam don sains dalam rangkaian derma365 menawarkan pilihan pembersih don pelembap yang lebih lembut berbanding dengan rutin menjagaan kulit yang mengeringkan atau meyebabkan liang-liang pori tersumbat. "Semua produk derma365 dirumus menjadi lembut pada kulit don formulasi bebas daripada sabun, pewarna, wangian, MIT, parabens, lanolin, bahan-bahan dari sumber haiwan, minyak mineral, SLS don SLES 

derma365 boleh didapati secara eksklusif di Guardian bermula March 2018. Untuk maklumat lanjut, silo layari http://www.derma365.com/. 


derma365 Gentle Cleanser 

Formula yang lembut, pH seimbang don hypolergenik, diuji secara klinikal don terbukti secara dermatologi, khusus untuk pembersihan don pelembapan harian. la sesuai untuk semua jenis kulit, termasuk kulit sensitif don kering, untuk kedua• dua muka don badan. la membersihkan don menenangkan kulit kering serta membantu mempromosikan perlindungan kulit dari persekitaran luaran. Rumusan ini bebas daripada sabun, pewarna, wangian, MIT don parabens, juga "non-comedogenic" yang tidak akan menyumbat liang-liang pori. 

Harga RM48.90 untuk 500ml derma365 Gentle Cleanser boleh didapati secara eksklusif di Guardian. 


derma365 Gentle Lotion 

Formula pH-seimbang don Hypoalergenik, diuji secara klinikal don terbukti secara dermatologi, khusus didedikasikan untuk pelembapan harian. la sesuai untuk semua jenis kulit, termasuk kulit sensitif don kering, untuk kedua-dua muka don badan. la melembapkan kulit don membantu mencegah dehidrasi untuk kulit lembut don licin. la melegakan kulit kering don membantu mempromosikan perlindungan kulit dari persekitaran luaran. Losyen ini mudah disapu diserap dengan cepat don tidak berminyak. Perumusan itu bebas daripada sabun, pewarna, wangian, MIT don parabens, juga "non-comedogenic" yang tidak akan menyumbat liang-liang pori. 

Harga RM34.90 untuk 200ml derma365 Gentle Lotion boleh didapati secara eksklusif di Guardian. 

So kalau korang mengalami masalah kulit sensitif ni, kak lily syorkan untuk mencuba dulu produk Derma365 ni ek. Mana tau berkesan!!



3 comments :

Unknown said...

Kulit saya berjerawat n menggelupas. Sesuai tk guna dermA ni

Unknown said...

Pelik ngn ayat "don"...pondan ke yg menulis...choiiii🤣🤣🤣🤣

Unknown said...

Pelik ngn ayat "don"...pondan ke yg tulis...choiiii