Sunday, April 8, 2018

Buffet Ramadhan 2018 Di Grand BlueWave Hotel Shah Alam

Hi Korang, 



Sebagai pendekatan Ramadhan, Grand BlueWave Hotel Shah Alam menawarkan tetamu dengan buffet ramadhan mewah. Ini adalah cara yang baik untuk memperkuat hubungan dan berkongsi kegembiraan bulan suci. Bermula dengan penampakan bulan baru, GBWHSA akan membawa tetamu ke Timur Tengah dengan suasana yang mempesona di Royale Songket. 



Pakar-pakar masakan di hotel telah mencipta keseronokan masakan khas untuk pelanggannya sepanjang bulan Ramadhan. Para tetamu akan menikmati makanan istimewa yang telah disediakan untuk memperingati bulan istimewa ini. 



Hidangan buffet Ramadhan di sini mempamerkan lebih daripada 100 hidangan yang berbeza dari salad yang baru disediakan dan kerabu, sup, hidangan panas serta pencuci mulut yang menggembirakan, pelbagai minuman pengusik dahaga dan hidangan gerai aksi memasak untuk memilih dan menikmati keseronokan Ramadhan kegemaran korang. 



Beberapa hidangan yang bakal menjadikan santapan korang seperti Masak Lemak Ikan Tenggiri, Sambal Tempe with Jering, Sweet and Sour Squid, Pizza Margarita, Braised Beef Wellington, Assorted Dim Sum, Sautee Meatballs, Bolognese, 





Sebagai tambahan, terdapat hidangan tempahan seperti Rojak Buah, Sotong Kangkung, Lemang, Lemang Pulut/Hitam, Ketupat Palas, Serunding Daging, Serunding Ayam, Lontong, Kari Ikan, Asam Pedas, Roti Chennai, Murtabak, Tandoori Chicken with Naan Bread, Mee Udang, Asam Laksa, Hainan Chicken Rice dan banyak lagi. 

Selain tuh, ada stall ‘goreng-goreng’ seperti Pisang Goreng, Keropok Lekor, dan Roti John termasuk jugalah salad tempatan seperti pelbagai jenis kerabu, jeruk buah-buahan dan pelbagai jenis sambal. 



Hidangan timur tengah juga turut diperkenalkan seperti Ayam Golek, Baba Ghanoush, Chicken Shawarma, Chicken Makhbous Beef Ball Kofta with Tomato Stew dan banyak lagi 




Untuk pilihan pencuci mulut adalah seperti Ice Kacang, Marble Cheese Cake, Chocolate Moist Cake, Fruit Cocktail, Kuih Ketayap, Kuih Keria, Bubur Pulut Hitam, Serawa Pisang, Banana Bread & Butter Pudding and Malaysian’s top favourite Sago Gula Melaka

Harga buffet ramadhan di Restoran ROYALE SONGKET adalah,

RM125nett bagi dewasa 

RM66nett bagi warga emas (60 tahun ke atas) dan kanak-kanak (4-11 tahun) 

Ada lagi, 

Untuk EARLY BIRD pula (tempahan sebelum 30th April 2018) 

RM95nett bagi dewasa

Selain penyediaan menu-menu sedap, para tetamu bakal diperdengarkan bacaan ayat-ayat suci Al-Quran secara langsung dan juga solat Maghrib berjemaah bersama Iman di Musolla yang di khaskan. 


Untuk pertanyaan dan tempahan lanjut, sila hubungi Sales & Marketing Department ditalian 03-55118811 ext. 2801, 2804 or 2806. Boleh juga email di dosm@bluewavehotels.com

Jom kita ke 

Restoran Royal Songket & Dewan Rebana 
Grand BlueWave Hotel, 
Persiaran Perbandaran, Seksyen 14, 
40000 Shah Alam, Selangor. 

Tel : 03-5511 8811 


Laman Web: 

Facebook: 


Untuk nak tau lebih lanjut mengenai buffet Ramadhan review tahun 2018, peta destinasi, koordinat GPS, cara tempahan, no telefon, alamat dan PROMOSI harga terkini buffet Ramadhan 2018 so stay tune di blog Cik Lily Putih ni tau. 





1 comment :

Jueliza Jamani said...

omak haihh makanan semua sedap2 nihh