Friday, April 20, 2018

Buffet Ramadhan 2018 | Renaissance Kuala Lumpur Hotel

Hi Korang, 

Kita sambung lagi citer pasal buffet ramadhan 2018 dan kali ini kak lily sharekan dengan korang buffet buka puasa di Temptation Cafe, Rennaissance Kuala Lumpur Hotel. 


Lebih daripada 100 jenis hidangan bertemakan ‘Malaysian favourite’ yang senantiasa mendapat tempat di hati kita ketika bulan puasa. 


Daripada hidangan authentic pilihan tempatan seperti kerabu, jeruk dan pelbagai jenis sambal yang di hidangkan sekali bersama Nasi minyak, Nasi hujan panas dan Nasi bukhari dan tidak ketinggalan juga hidangan lauk pauk yang mampu menambahkan selera korang di bulan puasa nanti untuk berbuka 









Hidangan all time buka puasa favourite termasuklah Gado-gado, Rojak buah, Pasembor, assorted crackers, pickled fruits dan tak lupa juga hidangan harian Roasted whole lamb bersama sos percik dan grilled vegetable serta hidangan bubur lambuk disediakan sepanjang bulan ramadhan ini nanti 


Untuk buffet “MALAYSIAN FAVOURITE” ni, ianya bermula dari 16hb Mei 2018 hingga 17hb Jun 2018 dari 6.30petang hingga 10.30 malam. 


Harga buffet ramadhan di RENAISSANCE Hotel ni adalah 

RM138nett untuk dewasa 

RM69nett untuk kanak-kanak 

Untuk tempahan Buffet Ramadhan 2018 di Renaissance Hotel Kuala Lumpur boleh hubungi di talian +03 2771 6692 atau layari rhi.kulrn.fb@renaissancehotels.com. 

Jom kita ke 

RENAISSANCE KUALA LUMPUR HOTEL 
Corner of Jalan Sultan Ismail & Jalan Ampang 
50450 Kuala Lumpur 
Tel: 03 2716 9388 


Laman Web: 

Facebook : 

Instagram: 



Info sampingan lainnya: 
Parking yang luas di hadapan pintu masuk hotel. 
Ruang makan yang luas dan selesa. 

Untuk nak tau lebih lanjut mengenai buffet Ramadhan review tahun 2018, peta destinasi, koordinat GPS, cara tempahan, no telefon, alamat dan PROMOSI harga terkini buffet Ramadhan 2018 so stay tune di blog Cik Lily Putih ni tau.



1 comment :

Suria Amanda said...

I dah tgok semua gambar makanan kat sini dan dah nampak menu yang i suka tp blom dapat makan lagi kat mana- mana buffet ramadhan...boleh dipertimbangkan lah buffet kat sini