Wednesday, April 18, 2018

Buffet Ramadan 2018 | Kampunglicious Ramadan Di Palm Garden Hotel Putrajaya

Hi Korang, 

Palm Garden Hotel dengan bangga mempersembahkan Buffet KAMPUNGLICIOUS RAMADAN tahun ini dengan bufet popular bermula dari hari pertama Ramadan, 15 Mei 2018 hingga 13 Jun 2018 

Wow curlass ek Kampunglicious… 


Mengetuai pasukan masakan, Eksekutif Sous Chef Radzi bin Yahya dan pasukannya menyediakan Masakan Kampung dari seluruh Malaysia dan beberapa pilihan Antarabangsa juga. Di antaranya Whole Roast Lamb, Satay Ayam dan Lembu; Kawah mempunyai kegemaran panas seperti Gulai Kambing Berkentang, Kari Kepala Ikan dan Sup Tulang Rawan dan pelbagai jenis menu lagi 








Hidangan utama yang lazat termasuk Udang Goreng Berempah, Sotong Masak Lemak Nenas, Ikan Goreng Berlado, Daging Kacang Goreng dengan Chili Roasted, Ayam dengan Telur Masin dan banyak lagi. Terdapat juga bufet buah Kurma dan Hidangan Pencuci mulut seperti Bread and Butter Pudding, Tapai Pulut, Popiah Madu Popiah, Sweet Porridges dan banyak lagi. Terdapat lebih daripada 80 jenis masakan dari pembuka selera hingga pencuci mulut setiap hari. 





Semasa makan di bufet mewah, para pelanggan bakal dihiburkan oleh band Mahligai Ghazal yang berbakat yang mengeluarkan pelbagai jenis lagu-lagu tradisional dan moden. Kemudahan Surau disediakan dan tempat letak kereta PERCUMA untuk pengunjung Palm Garden Hotel dan tetamu. 

Semasa bulan Ramadan, korang juga boleh menganjurkan bufet Ramadan peribadi ‘private’ serta sambutan Hari Raya di bilik dewan pelbagai saiz yang tersedia. 


Untuk buffet ‘Kampunglicious Ramadan’ ni, ianya bermula dari 15hb Mei 2018 – 18hb Jun 2018 dari 6.30petang hingga 10.00 malam. 

Harga buffet ramadhan 2018 ni adalah 

EARLY BIRD : RM78nett dewasa dan RM46nett (kanak-kanak 5-12 tahun) pembelian voucher dari sekarang hingga 17hb Mei 2018 

Harga Walk In : RM98nett (dewasa) dan RM58nett (kanak-kanak 5-12 tahun) 

Untuk tempahan Buffet Ramadhan 2018 di Palm Garden Hotel Putrajaya boleh hubungi di talian 03- 8943 2233. 

Semasa bulan Ramadan dan ke arah Raya, nikmati pakej khas untuk pakej Penginapan dan Bilik Mesyuarat. Kedua-duanya boleh didapati dari 15 Mei hingga 30 Jun 2018 

Pakej Bilik Ramadan 2 Raya 

Dari RM199.00nett setiap malam, termasuk penginapan Satu malam, sahur atau sarapan pagi untuk satu atau dua orang dan perkhidmatan ulang-alik percuma ke IOI City Mall. 

Ramadan 2 Raya Meeting packages 

Full day meeting at RMllO.OOnett per person, termasuklah: 

2 coffee breaks and 1 set lunch for Non-Muslim participants 
1 buka puasa buffet for Muslim participants 
Standard Meeting facilities 
Minimum of 20 persons required. 


Jom kita ke :- 

Palm Garden Hotel 
(Resort Villa Golf Course Development Sdn Bhd) 
IOI Resort City 
62502 Putrajaya 

Laman Web: 

Facebook: 


Info sampingan lainnya: 
Parking yang luas di hadapan pintu masuk hotel. 
Ruang makan yang luas dan selesa. 


Untuk nak tau lebih lanjut mengenai buffet Ramadhan review tahun 2018, peta destinasi, koordinat GPS, cara tempahan, no telefon, alamat dan PROMOSI harga terkini buffet Ramadhan 2018 so stay tune di blog Cik Lily Putih ni tau.


1 comment :

Amie said...

Dah terasa-rasa bulan puasa....he he heeee.