Monday, July 31, 2017

Shopping Barangan My Little Pony Di ISOOKA.COM

Hi Korang,

Pernah dengar iSooka.com?

Aku memang tak lah

Rupanya website iSooka.com ni merupanya website jualan pelbagai barangan kanak-kanak seperti beg, alatulis, buku, majalah, mainan, pakaian, kasut dan pelbagai lagi. Di antara jenama yang bernaung di bawah iSooka ini adalah Didi and friends, Dreamworks, My little pony, Bobiboy, DC Comics, Marvel, Upin Ipin, Disney, 4M, Oh My English dan Star Wars. Wah semua jenama premium ni.

Of courselah mak-mak masa kini mesti tau website ni, yelah shopping untuk anak-anak barang sekolah kan.

Aku pun sibuk duk scroll jugaklah tengok apa yang menarik di dalam iSooka ni.

Tengah duk belek-belek aku terpandang item dari My Little Pony ni. Siapa tak kenal dengan karakter My Little Pony ni, sejak dari akak Lily kecik sampailah la ni, patung ni senantiasa menjadi ingatan. Yelah comel benau, kuda warnawarni melompat-lompat. Sampai sekarang ada lagi so kira hebatlah kan, jenama ni memang melekat di hati rakyatMalaysia.


My Little Pony: Sitting Plush Toy - Rainbow Dash (Sky Blue) + FREE Luggage Tag

Ya ampun, comel bebenau patung My Little Pony ni ek,Harga tak delah mahal mana pun walaupun ianya merupakanbarangan berlesen tau. Ianya di perbuat daripada material lembut yang selesa di peluk-peluk setiap masa. Ada 6 jenis patung pelbagai warna untuk di jadikan koleksi.



Yang penting dapat luggage tag PERCUMA bagi setiap pembelian kategori mainan yang sama

My Little Pony: Hair Extension Ribbon Clip (Pinkie Pie)


Ada satu lagi aksesori yang aku nak perkenalkan kepada korang ni jugak tau. Khas untuk anak-anak dara kita yang comey lote tuh. Klip rambut yang siap ada hair extension.

Nampak tak kecomelannya hehehhee, ianya sangat-sangat comel dan cute dan mempunyai pelbagai jenis warnayang bakal menjadi kegemaran anak-anak dara kita dan lagi pulah harganya yang tidak kurang dari RM30 saje. Eh mesti kena ada ni tau untuk anak-anak dara kita.


Yang mana rambut pendek tuh boleh berpeluang merasa ada rambut ikat ala-ala pony tail tuh.Ianya berkualiti tinggidan merupakan produk berlesen

Dah tuh apa tunggu lagi, mari dapatkan di






Kaki Bebel,

LILY

www.ciklilyputih.com

No comments :